חיפוש

עורך דין החזרי מס מאיר בקרמן

פעמים רבות אנו ניצבים מול עולם המיסים הסבוך ומרגישים אובדי עצות.

מאיפה להתחיל כשמדובר במערכת חוקים כל כך מסובכת שקל מאוד לעשות בה טעויות? בדיוק בשביל לעזור לכם להיחלץ ממצבים בהם אתם מרגישים אבודים ומבולבלים, תוכלו לפנות

לעורך דין מאיר בקרמן: עורך דין מומחה לענייני מיסים שיוכל לחלץ אתכם מכל בעיה ולעזור לכם לפתור כל דילמה.

בהמשך המאמר יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי החזרי מס, מס הכנסה, עורך דין לענייני מיסים, ועוד.

אם תרצו לשמוע פרטים נוספים, תוכלו לפנות אלינו תמיד: עורך דין מאיר

בקרמן זמין בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין ובבלוג האישי.

 

מיסים ודיני מיסים: מה צריך לדעת ולמה?

לעיתים נדמה שמיסים נועדו רק בשביל לעצבן את כולם וליצור חוסר וודאות לגבי כמה בדיוק צריך להפריש מההכנסות שלנו. ובכן, להתעצבן זה עניין של בחירה. אפשר לבחור גם להעמיק את הידע בתחום המיסים, או לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני מיסים שיוכל לבאר לכם כל מה שתרצו לדעת לגבי עולם המיסים, כמו עורך דין החזרי מס מאיר בקרמן: עורך דין מומחה לעולם המיסים. לא כל אחד חייב לעשות תואר במשפטים ולהפוך להיות עורך דין כדי להבין בעולם המיסים, אך בכל זאת חשוב שתכירו כמה מושגים בסיסיים הקשורים לעולם המיסים. כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי מיסים ודיני מיסים, יפורט בהמשך המאמר.

 

החזרי מס: הדרך לקבל בחזרה עודף מס

בכל הקשור להחזרי מס אתם רוצים להיות בטוחים שהאדם הנכון מכווין אתכם ומוודא שתקבלו בחזרה את הסכום המגיע לכם. הזכות לקבל החזר מס נוצרת כאשר לאורך זמן מסוים שילמתם יותר מס ממה שהייתם אמורים, כך שנוצר מצב שמגיע לכם החזר מטעם המדינה. הדבר יכול לקרות מכמה סיבות, ונפרט כאן- 3 סיבות עיקריות:

  1. אי בקשה של נקודות זיכוי
  2. אי עריכת תיאום מס
  3. פיטורים לאורך שנת המס

 

בהמשך המאמר נפרט מה הן נקודות זיכוי, מה הוא תיאום מס וכיצד פיטורים יכולים לזכות בהחזר מס, על מנת שתבינו שקיים סיכוי לא מבוטל שגם אתם עצמכם זכאים לסיכוי מס.

 

נקודות זיכוי: מה קורה כאשר לא מבקשים אותן

נקודות זיכוי הינן סוג של הקלה בחישוב המס שאתם צריכים להפריש. הדבר מגדיר אנשים מסוימים כגון כאלו שסיימו תואר אקדמאי לאחרונה או כאלו שיש להם ילדים, כזכאים להנחה כלשהי בתשלום המס. נשים זכאיות לנקודות מס וגם תושבי ישראל. ייתכן ולאורך זמן רב שילמתם סכום מלא של מיסים בלי להתחשב בכך שאתם זכאים לנקודות מס, כך ששילמתם יותר מיסים ממה שאתם אמורים. במקרה כזה מגיע לכם החזר מס.

 

תיאום מס: מה קורה אם לא עושים אותו כמו שצריך

ניקח לדוגמה את יוסי: יוסי עבד כפקיד במשך הרבה מאוד שנים, בעבודה אחת ויחידה. לפני כשנתיים החליט להוסיף לעבודה זו עבודה נוספת במשרה חלקית מהבית. אם יוסי לא יערוך תיאום מס על ידי הגשת טופס 101, הוא ישלם יותר ממס ממה שהוא אמור לשלם בעבור- 2 הכנסותיו! סביר להניח שגם אתם נמצאים במצב זה, ולכן כדאי לכם להקדים ולמלא את טופס תיאום המס בהקדם האפשרי כדי לוודא שלוקחים ממכם את סכום המס שאתם אמורים לשלם ולא מעבר לכך.

 

פיטרו אתכם לאורך שנת המס? ייתכן ואתם זכאים להחזר מס

אם לא עבדתם לאורך כל שנת המס אלא עבדתם רק לאורך חלק ממנה, אתם עשויים להיות זכאים להחזר של מס הכנסה שנוכה מהמשכורת שלכם בתקופה בה עבדתם, כי הוא חושב מתוך הנחה שתמשיכו לעבוד ולקבל את אותו השכר במשך כל השנה. איך ניתן לבדוק אם אתם זכאים להחזר כזה? פנו עוד היום לעורך דין מאיר בקרמן להחזרי מס, אשר יוכל לבצע עבורכם בדיקה ביעילות ובמהירות. לעוד מידע תוכלו לקרוא באתרים השונים של עורך דין מאיר בקרמן: בפייסבוק ובלינקדאין.

 

מס הכנסה: למה אנחנו צריכים את זה

פקודת מס הכנסה עוד קיימת מימי המנדט הבריטי, אך למה היא כל כך חשובה בישראל 2021? באופן כללי, חוק מס הכנסה נועד כדי לצמצם פערים כלכליים ולדאוג שכל מי שמכניס הכנסות ישלם מס בהתאם לגובה הכנסותיו, לא פחות ולא יותר: חוק זה עובד לפי מדרגות מס אשר קובעות כמה מיסים כל אחד אמור לשלם לפי ההכנסות שלו. להתחמק מתשלום מס הכנסה זו עבירה על החוק שאינכם רוצים להסתבך איתה, לכן עליכם לוודא שאתם מפרישים את המס שאתם אמורים לשלם מכל ההכנסות שלכם – בין אם מדובר בעבודה כשכירים, כמנהלים, כעצמאיים, ועוד.

 

עורך דין מקצועי והגון לענייני מיסים: יש חיה כזו?

אסור להקל ראש בבחירה של עורך דין לענייני מיסים שילווה אתכם בכל מה שקשור לייעוץ מס, החזר מס ובעיות מס. עורך דין מאיר בקרמן יכול להבטיח לכם שירות מקצועי והגון, ניסיון רב וותק, זמינות מלאה לכל השאלות שיהיו לכם וסיוע ותמיכה צמודים בכל הקשור להליכי מיסים. פנו עוד היום לעורך דין החזרי מס מאיר בקרמן אם גם אתם זקוקים לעזרה בתחום החזרי המס.

 

איך לוודא שבוחרים עורך דין מוצלח להחזרי מס

אם גם אתם רוצים להיחלץ מבעיות של החזרי מס, עליכם לשים לב לכמה פרטים לפני שאתם בוחרים את עורך הדין שלכם. ראשית, שימו לב להצעת מחיר הוגנת: אין כל סיבה שתיקחו את שירותיו של מי שיפריז במחיר ויגבה מכם מחיר מופרז תמורת שירות מינימלי. שנית, שימו לב למקצועיות של עורך הדין שתבחרו ולכך ששירותיו אכן יענו על כל הצרכים שלכם: בין אם מדובר בהחזרי מס, בעיות מס, תיאומי מס, ועוד. שלישית, לכו בעקבות המלצות שתקבלו: אם תוכלו לאסוף המלצות אודות עורך הדין המיועד חשוב שתתחשבו בהן לפני שאתם עושים את הבחירה. עורך דין החזרי מס עונה על כלל אלמנטים אלו ועוד: תוכלו לקרוא עוד על אודות עורך דין מאיר בקרמן כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

 

מה ההבדל בין רואה חשבון לעורך דין לענייני מיסים

רבים חושבים שרואה חשבון ועורך דין לענייני מיסים זה אותו דבר, אז מה זה משנה את מי שוכרים? חשוב לדעת כי מדובר בטעות נפוצה וכי רואה חשבון מתמחה בתחום מצומצם יותר בעולם המיסים, בהתאם להכשרה שלו. לעורך דין בנוסף להתמחות הכלכלית יש גם התמחות בעולם המשפטי ובהתמודדויות מול גורמי החוק. על כן, חשוב שתעשו את הבחירה הנכונה כאשר אתם זקוקים לסיוע שהוא הן משפטי והן כלכלי: עורך דין מאיר בקרמן הוא הבחירה הנכונה בשבילכם.

 

לסיכום

אין סיבה להרגיש מתוסכלים בכל הנוגע לענייני מיסים: עורך דין מאיר בקרמן יכול לעזור לכם בכל בעיה הקשורה להחזרי מס. חשוב להכיר את הסיבות שבגינן מגיע לכם החזרי מס, כיצד עושים תיאום מס ולמה צריך מס הכנסה. מעבר לכל זה, אם יש לכם שאלות נוספות, עורך דין מאיר בקרמן יוכל לסייע בכל תחום ולעמוד לשירותכם.

 

מאזניים

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא