חיפוש

היכן מנפיקים אישור לפטור ממס הכנסה?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שקוראים את המדריכים שלנו באופן קבוע. מעל ל – 40 מהם ביקשו לקבל פרטים אודות הנפקת האישור לפטור ממס הכנסה. מדובר במספר לא מבוטל שגרם לנו להבין כי עלינו להניח בצד את שאר המשימות שלנו ולכתוב באופן מידי מדריך שיציג בפני כל דורש איפה מנפיקים את האישור לפטור ממס הכנסה. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות את כל הפרטים שדרושים לכם בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את המקום שבו ניתן להדפיס את האישור לפטור ממס הכנסה, כדאי שתדעו כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. בחרנו לפנות הפעם אל מומחים בתחום שיודעים דבר או שניים על הנושא. הגענו אל אותם מומחים לאחר שפרסמנו הודעה בפורום של בעלי מקצוע שעוסקים בתחום ראיית החשבון ופיננסים. ביקשנו מהם לתת לנו כמה נקודות חשובות על מקום ההנפקה, כדי שנוכל להציג את המידע העדכני ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לענות לרבים על השאלה המתבקשת.

 

איפה מנפיקים את האישור לפטור ממס הכנסה?

אם אתם יודעים שיש לכם פטור ממס הכנסה ואתם רוצים שהאישור יהיה בידיכם, עליכם להיכנס אל האתר של מס הכנסה ולמלא את הפרטים האישיים שלכם, כדי להיכנס אל הפרופיל האישי. שם, יחכה לכם הפטור ממס הכנסה שאתם זקוקים לו. אם גם אתם, בדומה לאזרחים נוספים, לא זוכרים את הקוד משתמש שלכם ואת הסיסמא לאתר, כדאי שתדעו שאתם יכולים לשחזר אותם באמצעות נציג טלפוני.

 

מעדיפים להנפיק את האישור באופן אחר?

מדינת ישראל ומס הכנסה מודעים לכך שיש לא מעט אזרחים שלא גולשים ברשת באופן קבוע, פשוט כי הם לא יודעים איך להתנהל עם האינטרנט. אם אתם מעדיפים לקבל את הפטור מבלי להתעסק עם הרשת, אתם יכולים ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של מס הכנסה ולבקש מהנציג שישלח לכם עותק של הפטור בדואר.

 

בחרתם לקבל את האישור בדואר? הנה פרטים שאתם צריכים לדעת

אם ביקשתם מהנציג שישלח לכם את האישור באמצעות הדואר, עליכם לבדוק כי הפרטים שמוזנים במערכת מעודכנים. אתם הרי לא רוצים לגלות לאחר כמה שבועות שהאישור נשלח אבל הוא הגיע לכתובת אחרת. לכן, כדאי שתאמרו לנציג את הכתובת המעודכנת ותוודאו שהפרטים הבאים שרשומים במערכת אכן מעודכנים:

  • עיר המגורים
  • שם הרחוב
  • מספר בית ודירה
  • מספר טלפון נייד

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנוגע למקום שבו אפשר להנפיק את האישור לפטור ממס הכנסה. כעת, כשיש בידיכם את המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק ליישם ולקבל את הפטור דרך הרשת או הדואר. בהצלחה!

מאזניים

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא