חיפוש

2 דרישות בחוק לצורך זכאות לדרכון פולני

יותר ויותר אנשים מבינים כי כדאי להם להוציא דרכון זר.

קודם כל דרכון זה יכול לסייע להם מבחינה כספית כמו למשל למצאו עבודה בחו"ל ושנית כל תמיד טוב שתהיה אופציה לגור בחו"ל ואת זאת משיגים תודות לדרכון זר.

בין הדרכונים הנפוצים ביותר שאנשים רוצים להוציא אפשר לציין את הדרכון הפולני.

על רקע זה הבאנו כאן שני תנאים אשר אם אתם לא עומדים בהם אתם לא יכולים להוציא דרכון פולני.

1)     כל מי שנולד בפולין זכאי לדרכון פולני

אם כן עליכם להבין כי כל מי שנולד בפולין זכאי להוציא דרכון פולני.

      2) מי שהוא צאצא לאדם אשר נולד בפולין הגדולה בין מלחמות העולם

כל מי שהוא צאצא לאדם אשר נולד בפולין בין שתי מלחמות העולם וגם אם האדם הזה מת זכאי להוציא דרכון פולני.

האם כדאי לי להוציא דרכון פולני לבד?

עליכם להבין כי ההוצאה של דרכון פולני היא לא פשוטה בכלל והיא מחייבת אתכם להגיש הרבה מאוד מסמכים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי זה כמעט לא אפשרי להוציא דרכון פולני לבד. לכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בשביל להוציא דרכון פולני? התשובה היא שאנו צריכים לפנות אל עורך דין אשר יסייע לנו בכך. ברגע שאתם פונים אל עורך דין אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי מישהו מטפל בכם. כך הסיכוי שלכם להוציא את הדרכון הוא הרבה יותר גדול ולכן פניה אל עורך דין היא הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות בשביל להוציא אזרחות פולנית.

האם כל עורך דין יכול לסייע לי בהוצאת דרכון פולני?

עולה השאלה האם כל עורך דין יכול לסייע לי להוציא אזרחות פולנית או לא? אם כן אתם צריכים להבין כי ההליך של הוצאת דרכון פולני הוא לא פשוט בכלל והוא מחייב ידע והתמקצעות רבה. לכן אנו חייבים לציין כי לא כל עורך דין יכול לסייע לכם להוציא דרכון פולני וזה משהו שאתם צריכים להבין. אם אתם רוצים להוציא דרכון או אזרחות פולנית אתם חייבים לפנות אל עורך דין אשר זוהי ההתמחות שלו. אם העורך דין מתמחה למשל בדין פלילי או דיני משפחה הוא לא יכול לסייע לכם להוציא דרכון פולני ואת זאת אתם חייבים להבין.

האם יש עוד דרישות בפולין להוצאת דרכון פולני?

עולה השאלה אם יש עוד דרישות מאדם הרוצה להוציא דרכון פולני כמו למשל ידיעת השפה או מעבר של מבחן כלשהו כפי שיש בארצות אחרות והתשובה היא שלא. כיום פרט לשאלת איפה את נולדתם ואיפה נולדו סבכם וסבתכם או אפילו ההורים שלכם אין עוד דרישה בחוק הפולני למי שרוצה לקבל דרכון פולני ואת זאת כדאי להכיר.

חתימה