חיפוש

איך תוציאו דרכון פורטוגלי בקלות עם קמפוס פאס

גירוש יהודי ספרד

לפני שנים רבות, בוצע גירוש מסיבי של יהודים בספרד לפורטוגל ובהמשך מפורטוגל למדינות אחרות. בשל הגירוש הם נאלמו לחיות במקלטים שונים ולשלם על כך מיסים רבים. כיום, הוחלט ע"י המחוקק בפורטוגל לתקן את העוול שנעשה ליהודי ספרד המגורשים, ע"י הענקת אזרחות פורטוגלית לצאצאיהם.

 

הוכחת הקשר ליהודי ספרד

לצורך קבלת אזרחות פורטוגלית, קיימת חובה להוכיח את הזיקה למגורשי ספרד. מבין הסממנים העשויים להוכיח קשר זה, נכללים שמות משפחה ספרדים. אולם, אין די בכך ויש להוכיח גם את הקשר לקהילה היהודית אשר נמצאת בפורטוגל.

 

הוצאת דרכון פורטוגלי

בהקשר לנאמר, חברת קמפוס פאס מתמחה בהכנת אילן יוחסין רלוונטי והגשת המסמכים הנדרשים להוכחת הקשר הספרדי וקבלת האזרחות הפורטוגלית.

לצורך העניין, חברה זו מציעה עבורכם סיוע בתהליך קבלת הדרכון הפורטוגלי, המורכב מכמה שלבים עיקריים:

  1. שלב ראשון כולל הגשה של האישורים והמסמכים לראשי הקהילה היהודית בספרד, אשר אמורים להתרשם מהאישורים המוצגים ולהעניק אישור עקרוני למבקשי האזרחות. מסמכים אלה תפקידם להוכיח את הקשר למגורשי ספרד ופורטוגל.

בשלב זה, חברת קמפוס פאס בודקת תחילה את זכאותכם לאזרחות הפורטוגלית עפ"י פרטי זהות אישיים. באם נמצאת זכאות עפ"י בדיקה זו, חברת פאס ממשיכה בתהליך הבקשה לזכאות.

  1. לאחר קבלת אישור זכאות, המסמכים הרלוונטיים מועברים לבדיקה ואישור של הממשלה הפורטוגלית. בסוף תהליך זה (אשר עשוי להימשך כשנתיים) מתקבלת החלטה סופית, בדבר הזכאות לאזרחות, ע"י ממשלת פורטוגל.
  2. עם קבלת אישור האזרחות, ניתן יהיה להנפיק תעודת זהות ודרכון פורטוגליים. בשלב זה, חברת קמפוס פאס תסייע לכם לקבל את הדרכון הפורטוגלי המיוחל ע"י אחת מהאפשרויות:

דרך שגרירות פורטוגל הנמצאת בישראל או ע"י ליווי מלא או חלקי לשגרירות הנמצאת בפורטוגל (או במדינה אחרת בה ניתן לקבל את האזרחות הפורטוגלית).

 

למה כל כך כדאי לקבל אזרחות פורטוגלית

כיום, קבלת האזרחות הפורטוגלית הולכת ונעשית פופולארית יותר ויותר. הדבר נעוץ ביתרונות השונים שבקבלת האזרחות, ביניהם:

  1. אפשרות לחיות ולעבוד בכל מדינות איחוד האירופאי.
  2. קבלת תנאים סוציאליים הניתנים במדינות אלה.
  3. קבלת אזרחות פורטוגלית מאפשרת גם קבלת ויזה לארה"ב.
  4. אפשרות ללמוד במוסדות שונים באירופה במחירים מסובסדים.

 

למה לבחור דווקא בקמפוס פאס

כאמור, תהליך הוצאת דרכון אירופאי אינו פשוט והוא מצריך ידע וניסיון רלוונטיים. חברת קמפוס פאס, הפועלת בתחום, כוללת צוות עובדים מקצועי ומומחה אשר יכול לסייע לכם בקבלת האזרחות והדרכון הפורטוגליים. הודות למקצועיותה של חברה זו והודות לקשרים שלה עם גופים רלוונטיים וביניהם, הקהילות בספרד, התהליך עשוי להיות קל, מוצלח ואף מהיר יותר.

לחברה זו קיים ניסיון רב גם בהתמודדות עם מקרים מסובכים יותר, אשר הטיפול בהם עשוי להיות מורכב ומצריך עבודה קשה עד לקבלת האזרחות המיוחלת. בנוסף, צוות העבדים שלה שולט בשפה הפורטוגזית ובקיא בתרגומי המסמכים הנדרשים.

 

חותמת