חיפוש

כיצד עו"ד יוכל לעזור לך במצב של פשיטת רגל?

כאשר אנו מגיעים למצב בו אנו שוקלים להגיש הליך של פשיטת רגל, מדובר בסיטואציה לא פשוטה בה אנו עומדים בפני הרבה חובות שאין לנו איך לכסות ולצאת מהם בעצמנו.

במקרה כזה, הליך של פשיטת רגל יוריד מכם את עול החובות, ויממש עבורכם ויפרע את החובות וההחזרים.

מאחר ומדובר בעתיד הכלכלי שלכם, ההליך הזה הוא חשוב והוא מהווה מוצא אחרון עבור רבים מאיתנו.

לכן חשוב לבצע אותו באופן המקצועי והאיכותי שיש, כדי לא לקבל תשובה שלילית ולקבל את העזרה הכלכלית המרבית מהמדינה ומבית המשפט.

לכן, כדי להבין בדיוק מה כולל הליך פשיטת רגל וכיצד עו"ד יוכל לעזור לך במצב של פשיטת רגל.

 

מה היא בדיוק פשיטת רגל?

פשיטת רגל היא הליך משפטי בו לוקחים חלק אנשים או עסקים, שנקלעו לחובות וקישים כלכליים כבדים שהם אינם מצליחים להשתחרר מהם. כתוצאה ממצבם הכלכלי הקשה הם פונים להגשת בקשה לבית המשפט, להליך פשיטת רגל. בית המשפט בוחן את הבקשה ואת נתוניהם, ובמידה והיא מאושרת – הוא מסייע להם לממש את נכסיהם וממונם ולפרוע את כל החובות. מטרת ההליך היא באמת לאפשר לאנשים ולעסקים הללו לצאת לדרך חדשה ולקום מכל החובות שהם נאלצו להתמודד איתם. עורך דין מוסמך יוכל לעזור וללוות את התהליך, על ידי תמיכה ועל ידי מתן הכלים הנדרשים, במקרה הצורך מומלץ ליצור קשר עם ordanlaw.co.il.

 

איך עורך דין יכול לעזור במצב של פשיטת רגל?

עורך דין יכול לעזור במצב של פשיטת רגל באופן ממשי, מכמה סיבות. לפני שאתם מחליטים עם לקחת עורך דין או לבצע את התהליך לבד, מומלץ להכיר את הנקודות הבאות ואת היתרונות השונים בעורך דין:

  1. בעל ניסיון וותק בתחום – עורכי הדין שמתמחים בפשיטות רגל, מגישים ומלווים מאות אנשים ועסקים בשנה בתהליך הזה. לכן העורך דין יכול לעזור לכם ולשמש לכם כמקור מידע וסמכות בתהליך הזה במידה ואתם חשים כי אנכם מבינים מה לעשות ואיך להתמצא בתוכו.
  2. ליווי מעשי ואישי – עורך הדין מלווה אתכם מרגע הבקשה ,ומכווין לכם את הדרך באופן המעשי והפרקטי של הגשת הבקשה והמסמכים הנדרשים והמשך הטיפול בה. אך מדובר גם בטיפול אישי, מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו בדרך הזו, שגם ככה מלווה בתחושות לא פשוטות וקשיים.
  3. טיפול בתיקים מסובכים – במידה ואתם מתמודדים עם תיק לא פשוט, בו הסיכויים שלכם לקבלת האישור לפשיטת הרגל והתמיכה הממשלתית אינם כה גבוהים ומוטלים בספק, עורך דין יוכל לעזור לכם להילחם עבור האישור והקבלה, להגיש עבורכם ערעור ולנצל את הידע שלו בדינים והחוקים, עבורכם. במידה ואתם מתמודדים עם תיק מורכב, או שאתם לא בדיוק עומדים בתנאים הנדרשים כדי לבצע הליך של פשיטת רגל – עורך דין יהיה מאד מועיל עבורכם, כדי לא להילחם לבד.

 

סמל משפטי