חיפוש

טבעת האירוסין נגנבה? יש מה לעשות בעניין

עדה, אשר בעלה נפטר לפני 25 שנה חוותה אירוע לא נעים בביתה כאשר פורץ נכנס וגנב את טבעת האירוסין אותה קיבלה. כיצד המקרה נפתר? להלן כל הפרטים.

 

גנבה של טבעת אירוסין – כורח המציאות

בעידן הנוכחי רבים מאתנו נתקלים במקרים לא נעימים בהם התרחשה פריצה לבית וכתוצאה מכך נגנבו תכשיטים יקרי ערך. בכל הקשור לטבעות אירוסין, הסוגיה הזו כואבת במיוחד, זאת לאור העובדה כי מדובר בפריט יקר ערך אשר מסמל את אהבתם של הזוג הצעיר ואת חייהם המשותפים. לכן, במידה ואתם עומדים לרכוש טבעת או שיש לכם כבר טבעת אירוסין חשוב מאוד לצלם אותה מכל הצדדים, לשמור את תעודת האחראיות וכן לפנות לחברת הביטוח לצורך ביטוח טבעת האירוסין, לכל מקרה שלא יהיה. את הנושא הזה למדה על בשרה עדה, אישה בת 74 אשר ביתה נפרץ לאחרונה וממנו נגנבו חפצים רבים אך גם טבעת אירוסין יחידה מסוגה אותה קיבלה מבעלה המנוח לפני 25 שנה.

מה ניתן לעשות במידה ונגנבה לי טבעת אירוסין?

המקרה של עדה יכול להוות מקרה בוחן מעניין מאוד בעבורנו, זאת לאור העובדה כי עדה שילמה ממיטב כספה לחברת הביטוח אליה היא שייכת מאות שקלים בחודש לטובת פוליסה מיוחדת לאובדן וגניבה של רכוש. מדובר בפעולה אשר היא הכרחית ביותר בעבור כל אדם, בייחוד כאשר מדובר בפריטים יקרי ערך. חשוב לזכור כי תעודת אחראיות מטעם בית העסק אינה כוללת אובדן וגניבה של טבעת אירוסין, ולכן במידה ואתם רוכשים טבעת הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לפנות לחברת הביטוח ולבקש לבטח את הטבעת. בנוסף, במידה והתרחש מקרה כפי שקרה לעדה, הצעד הבא הוא פנייה למשטרה והגשת תלונה. בתום הגשת התלונה ניתן לפנות לחברת הביטוח ולבקש החזר בגין טבעת האירוסין, בהתאם לתנאי הפוליסה. אולם, בלא מעט מהמקרים חברות הביטוח מעדיפות שלא לשלם בטענות שונות ועל כן אם אתם נתקלים בקושי המופנה כלפיכם אל מול חברת הביטוח או שמא התהליך אורך זמן ארוך יותר, מומלץ לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום ויודע להעניק לכם את הייצוג המשפטי הראוי אל מול חברת הביטוח, כך שבסופו של דבר תוכלו לקבל פיצוי ולו במעט אשר יקל על התחושות הקשות. במקרה של עדה הצדדים הגיעו להסכמה והיא אכן קיבלה את ההחזר, אולם אנו שומעים לא פעם על אזרחים רבים אשר נאבקים בבירוקרטיה הביטוחית ולכן זכרו כי עצם ביצוע הפוליסה לטובת רכוש איננה מספיקה אלא יש לעיתים להיוועץ עם עורך דין לצורך ייצוג משפטי וזירוז ההליכים, גם במקרה שבו תיאלצו לגשת לבית המשפט לאור סירוב של חברת הביטוח לשלם או במידה ובו תרצו לתבוע את האדם שגנב לכם את הטבעת, לאחר שהוא נתפס.

שתי טבעות