חיפוש

באילו סוגי עבירות מטפל עורך דין פלילי?

עבירות פליליות הן למעשה העבירות החמורות ביותר, ולרוב עבירה פלילית תגרור מאסר בפועל. קיימים סוגים שונים של עבירות פליליות, חלן חמורות יותר וחלקן חמורות פחות – אך במידה והואשמתם בעבירה פלילית, יש להיעזר בעורך דין פלילי שילווה וייעץ לכם בכל התהליך העומד לפניכם.

עבירות פליליות מצריכות ייעוץ, ליווי וייצוג של עורך דין פלילי אשר מתמחה במקרים שכאלו, וזאת על מנת להגן על הנאשם ולמצות את מלוא זכויותיו האזרחיות, הן במהלך החקירה הפלילית המתנהלת כנגדו והן במקרה ומוגש כתב אישום. עבירה פלילית היא העבירה החמורה ביותר במערכת המשפט, ולכן בית המשפט לרוב יפסוק כנגד הנאשם, מה שמחייב ייצוג מקצועי של עורך דין פלילי במטרה לזכות את הנאשם מכל האישומים העומדים כנגדו במקרה הטוב, או להמתיק את העונש במקרה הרע.

 

באילו סוגי עבירות פליליות יש צורך בעורך דין פלילי?

למעשה, בין אם מדובר בעבירה פלילית שאינה כה חמורה ובין אם מדובר בעבירת רצח, ייעוץ הכוונה וייצוג של עורך דין הוא בגדר חובה. 

ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות למקרים בהם עורך דין פלילי מטפל –

  • עבירות מין: עבירות מין הן עבירות פליליות חמורות ביותר מכיוון שמדובר בפגיעה נפשית ופיזית באדם.
  • עבירות סמים: אחזקה, ייצור, ייבוא וסחר בסמים גם הן נחשבות לעבירות חמורות מאוד ומחייבות ייעוץ והדרכה משפטית מעורך דין פלילי.
  • עבירת רצח
  • אלימות במשפחה: מקרים בהם מתקיימת אלימות בין הורים לילדים או בין הורה להורה מחייבים ייעוץ והדרכה משפטית מעורך דין פלילי.
  • עבירות מרמה והונאה: הונאה, קשירות קשר לביצוע הונאה, מרמה, התחזות וזיוף מסמכים.
  • העלמות מס והלבנת הון.

 

כיצד אבחר עורך דין פלילי?

במידה וקיים חשד או שנפתחה חקירה פלילית כנגדכם, מוטב שתפנו לעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה שייעץ ידרך וייצג אתכם במקרה שיוגש כתב אישום כנגדכם בבית המשפט. עבירות פליליות ורישום פלילי עלולות לשנות את חייכם במובן השלילי ביותר, ויכולות לגרור שנות מאסר בפועל או קנס כספי כבד מאוד. בבחירת עורך דין פלילי מוטב שתשימו דגש על מספר משתנים שישפיעו משמעותית על התהליך שתעברו עמו כמו גם על תוצאות החקירה או המשפט שינוהל כנגדכם.

ראשית, הניסיון התעסוקתי של עורך הדין בהחלט קריטי, שכן מעבר לבקיאות החומר, עליו להיות מנוסה מספיק במקרים דומים על מנת להסיק את המסקנות הנדרשות ולעזור לכם ״לצאת מהבוץ״ שנכנסתם אליו. בנוסף, מוטב שתבחרו בעורך דין פלילי שמתעסק בעבירות פליליות דומות לזו שאתם נאשמים בה, כך קיים סיכוי גבוה יותר שיש לו את הניסיון הנדרש במקרים דומים לשלכם. לבסוף, מוטב שתקבלו המלצות אודות עורך הדין עמו באתם בקשר, על מנת להבטיח שהסיכוי שלכם יהיה טוב יותר – להזדכות מכל האישומים, או לקבל את העונש הקל ביותר על העבירה. לפרטים נוספים היכנסו ל – https://www.plili.org.il.

פושע יורה במישהו עם אקדח