חיפוש

לרכוש דירה בלי עו"ד מקרקעין זה דבר חכם?

לפני רכישות כאלה ואחרות, אנחנו דואגים לוודא דברים מסוימים. לפני שנרכוש מוצר חשמלי למשל, נשווה מחירים ונברר מהו המותג הטוב ביותר עבורנו. לפני רכישת רכב, נבין מה התקציב שאנחנו עובדים איתו ואיזה רכב יכול להתאים לצרכים השונים שלנו. בעת רכישת דירה, מדובר על סיפור אחר לגמרי.

ישנם חוקים רבים ומגוונים הנוגעים לתחום המקרקעין, יחד עם פעולות שונות שיש לבצע. תהיו חייבים לידכם עו"ד מקרקעין שיסייע לכם בכל הליך הרכישה.

 

מיהו עורך דין מקרקעין?

עורך דין מקרקעין הוא עורך דין שמתמחה בתחום המקרקעין. החוק מגדיר באופן ברור אילו נכסים הם נכסי מקרקעין ואילו נכסים הם נכסי מיטלטלין. נכס שאינו נייד, או שאין היתכנות פרקטית לניידות שלו, מוגדר על ידי המדינה כנכס מקרקעין. עורן דין מקרקעין הוא מי שלמד משפטים, עבר בחינות לשכה, עוסק בעריכת דין ומתמחה בתחום הנ"ל.

אם אתם מחפשים עורך דין קניית דירה, עורך דין מקרקעין הוא הכתובת עבורכם. רכישת דירה היא לא עסק פשוט בכלל, ואת זה גם מי שלא קנה דירה יכול לספר. העלויות גבוהות מאוד והרגולציה לא תמיד פשוטה להבנה. עם הידע והבקיאות שלו, עורך דין מקרקעין הוא איש המקצוע שיכול לסייע לכם בהליך.

 

האם חייב להשתמש בשירותיו?

החוק לא קובע באופן מפורש שחייב להשתמש בשירותים של עורך דין זה. למרות זאת, אם תעיינו בחוקים השונים הנוגעים לתחום המקרקעין, תמצאו את עצמכם במהרה אבודים ללא ידע או יכולות משפטיות. עורך דין מקרקעין איכותי אמור להכיר את כל החוקים השונים ואת הפעולות המסוימות שיש לבצע בעת רכישת נכס מקרקעין, כמו דירה. לכן, גם אם החוק לא מחייב את זה, אתם תגלו שפסיחה על שכירת שירותיו יכולה לעלות ביוקר.

 

תרצו בעל מקצוע אמין לצידכם

בסופו של דבר, המטרה של עורך דין מקרקעין, כמו כל עורך דין אחר, היא לסייע ללקוח שלו, לעמוד על זכויותיו ולהבטיח את כיום האינטרסים שלו. בתור רוכשי דירות, זהו האינטרס שלכם שאיש מקצוע כזה יעמוד לצידכם. בתשובה לשאלה הפותחת את המאמר – זה ממש לא חכם לגשת לעסק כל כך מסובך ללא איש מקצוע כזה.

 

כיצד זה בא לידי ביטוי?

עורך דין מקרקעין יכול לסייע לכם בכמה דרכים. הוא יכול לחשב את המיסוי שלכם ולברר האם מגיעות לכם הנחות מסוימות. הוא יסייע לכם בעבודה מול הבנק בעת לקיחת המשכנתא וברישום הערה בטאבו. כמו כן, הוא יוכל לנהל מו"מ על החוזה לרכישת הדירה בשמכם.

 

בחרו בקפידה

לרכוש דירה בלי עורך דין מקרקעין זה לא דבר חכם. כדי שתוכלו לרכוש את הדירה שלכם בבטחה עם בעל מקצוע אמין לצידכם, מוטב שתבחרו בקפידה את עורך הדין שילווה אתכם. וודאי תרצו עו"ד מנוסה ומיומן שיהיה שם איתכם.

עורך דין קניית דירה

 

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא