חיפוש

מה קורה אם נפגעים בתאונת דרכים בדרך לעבודה

העבודה שבה אנחנו עובדים ממלאת לנו את רוב שעות היום.

אנחנו מגיעים אליה בשעות הבוקר, מסופקים ממנה לאורך שעות היום, ומסיימים אותה לקראת שעות אחר הצהריים המאוחרות או הערב.

היות והעבודה מהווה נדבך משמעותי כל כך מחיינו, לא פעם אנחנו נתקלים במגוון סיטואציות שונות בזמן שאנחנו נמצאים בה.

אך מה בנוגע לכל מה שקורה לנו מחוץ לשעות העבודה? יצאנו לבדוק מה קורה אם נפגעים בתאונת דרכים בדרך לעבודה, וחזרנו עם תשובות שאולי יפתיעו אתכם.

 

יש דברים שאין עליהם סימן שאלה

כאשר אנחנו מגיעים למקום העבודה שלנו, אנחנו מתמודדים עם מגוון סיטואציות שונות. אמנם כל מקום עבודה מביא איתו את האופי שלו, כאשר קימות עבודות משרדיות עם פחות סיכון ממשי לפגיעה, לעומת עבודות פיזיות שכוללות סיכון גבוה יותר לפגיעות, אולם בכל אחד ממקומות העבודה הללו קיימות סיטואציות שעליהן אין סימן שאלה באשר לפיצויים עבור פגיעה.

לעומת זאת, בכל מה שקורה מחוץ לכתליו של מקום העבודה, לפעמים בהחלט נשאלת השאלה "מה יקרה אם?". אחת השאלות נוגעת בתאונת דרכים בדרך לעבודה, אז בואו נבין איך העניין הזה עובד.

 

בלי שתלכו או תנסעו בדרך לעבודה, לא תוכלו להגיע אליה: תאונת דרכים בדרך לעבודה

על מנת שתוכלו להגיע למקום העבודה שלכם בכל בוקר, אין לכם ברירה אלא לנסוע בדרך אליה, או ללכת בדרך אליה. לצערנו, תאונות דרכים הן חלק בלתי נפרד מהמציאות הישראלית בפרט והעולמית בכלל, ולכן לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מעורבים בהן מדי יום. חלק מהתאונות אכן מתרחשות בדרך לעבודה, ולכן כדאי שנבין מה קורה אם נפגעים בתאונת דרכים בדרך לעבודה.

אם כן, היות והדרך שלכם לעבודה היא חלק בלתי נפרד מההגעה שלכם לעבודה, תאונת דרכים בדרך לעבודה תוכר ברוב המקרים כתאונת עבודה, בעבורה תוכלו לקבל פיצויים. אז איך יודעים מתי תאונת דרכים בדרך לעבודה תוכר בתוך תאונת עבודה ומתי לא?

 

דרך קבועה או דרך משתנה – תאונת דרכים בדרך לעבודה

במקרה שבו יש צורך להכריע האם תאונת דרכים בדרך לעבודה תיחשב בתור תאונת עבודה או לא, ייבחנו כמה משתנים. למשל, תיבחן האם הדרך שבה התרחשה התאונה היא דרכו הקבועה של העובד בדרך לעבודתו, כמו גם האם הוא עשה את הדרך ברצף מהבית לעבודה או שהיו בדרכו עצירות מסוימות. בנוסף, ייבחן נושא הרשלנות באשר לתפקודו של העובד הפגוע בזמן התאונה.

על מנת שתוכלו להסיר ספק ולהיות בטוחים שאתם מגיעים לתוצאות המבוקשות, תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה. עורך דין מומחה לתביעות תאונות עבודה יוכל להעניק לכם מנסיונו, ידיעותיו ומקצועיותו, על מנת להבטיח שתוכלו להשיג את כלל ההוכחות והמסמכים על מנת שהתאונה שלקחתם בה חלק היא אכן תאונת עבודה. בהצלחה!

 

סמל משפטי

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא