חיפוש

אתם קבעתם! עורך דין דיני עבודה הכי מומלץ בחיפה

אם וכאשר תחושו שמתקיימת פגיעה בזכויותיכם במקום העבודה, ממש לא תצטרכו להתמודד לבד. במקרה כזה תזדקקו לעורך דין לענייני עבודה – מדובר באיש המקצוע אשר יסייע לכם לממש את הזכויות שעל פי חוק מגיעות לכם, כמו גם לשמור על מערכת יחסים תקינה עם מעסיקכם. במידה וגם אתם מתלבטים, הגעתם בהחלט למקום הנכון.

 

קודם כל, מה זה דיני עבודה?

מדובר במכלול חוקים אשר מטרתם להסדיר את היחסים בין העובדים לבין המעסיקים. בכוחם של דיני העבודה בין היתר להשפיע על הצורה שבה חברות מתייחסות לעובדים שלהן, על שכר העובדים וסף הדרישות מהם. לפרטים נוספים, כדאי מאד לפנות למשרד עורכי הדין של רועי סבג – עורך דין דיני עבודה בחיפה.

 

מה מטרת דיני העבודה?

מטרת דיני העבודה היא לשמור על זכויותיו של העובד על פי חוק. אחת מזכויותיו הבסיסיות של העובד היא בהמשך לחוק ההודעה לעובד, לפיו למעסיק יש עד חודש מתחילת העבודה בשביל לפרט את הזכויות הסוציאליות ותנאי ההעסקה בעניין העובד. כל זאת כדי למנוע עמימות באשר לזכויות כמו גם תנאי ההעסקה שכאמור מגיעות לעובד על פי חוק.

 

החשיבות בליווי מעסיק על ידי עורך דין לדיני עבודה

משפט העבודה הוא תחום שמשתנה במהירות, מכיוון שישנם כל הזמן עדכוני פסיקה, חקיקה ומיני סוגיות שמעסיקים רבים אינם מודעים להם אשר יכולים להשפיע באופן ניכר על ההתנהלות שלהם. בעבר תחום דיני העבודה היה תחום נישתי, אולם היום עבר למרכז הבמה כאשר יכנה חשיבות מרובה לכך שרק עורך דין בעל התמחות בדיני העבודה יוכל להעניק שירותים בתחום.

 

אז מתי צריך עורך דין לדיני עבודה?

יש צורך בעורך דין לדיני עבודה ראשית אם פגעו בתנאי העבודה שלכם (בין היתר אם פוטרתם מהיום לאתמול) ואינכם מוכנים לשתוק על כך. אם פגעו בכם. במידה ונחשפתם ללשון הרע, נגרם לכם עוול, נפגעתם מהדרה או אפלייה, וכל נזק חומרי, רפואי או נפשי אחר אשר נגרמו במקום העבודה שלכם.

דוגמאות נוספות: במידה וקיבלתם חוזה אשר אינו עונה על זכויותיכם הבסיסיות, או אם משלמים לכם את השכר ללא זכויות.כמו כן, תזדקקו לעורך דין לדיני עבודה אם קיבלתם מכתב לפני תביעה בעניין הקשור למקום העבודה.

 

מי אנחנו?

משרד עורכי הדין של רועי סבג בחיפה עוסק בתחום דיני העבודה והינו משרד מוביל בתחומו. אנחנו מלווים ומייצגים חברות ומעסיקים בהליכים משפטיים בבתי הדין לעבודה, ונותנים מענה מקצועי לשאלות שוטפות. האסטרטגיה המשפטית שלנו נבנית על פי הנסיבות הנקודתיות של כל תיק, תוך הבנת צרכי הלקוח.

 

במה מתמחה משרדנו?

כאמור, המשרד מתמחה בעדיני עבודה, ועוסק בייצוג מעסיקים, בעודנו מספקים למעסיקים שירותים בכל הנושאים הרלוונטיים לדיני העבודה, מה שכולל ייעוץ משפטי שוטף בעת תהליך קליטת העובדים ובתהליכי סיום העסקה, כמו גם ליטיגציה בדיני עבודה, ניהול הליכים מול משרד העבודה, הכנת חוות דעת משפטיות וכ'ו.

 

לסיכום

בתור משרד אשר מתמחה בדיני עבודה, חשוב לציין שיש לנו יתרון כדול בייצוג עובדים בבתי הדין לעבודה על פני משרדים אחרים, אשר אינם מתמחים בתחום זה. לכן כמשרד מוביל נבצע כל מאמץ על מנת להשיג עבורכם את הטוב ביותר בכל זירה משפטית. לרשותכם צוות מנועה ומקצועי מהשורה הראשונה. פנו עוד היום למשרד עורכי הדין של רועי סבג בחיפה, בשביל שנוכל לסייע לכם כדי לממש את זכויותיכם במקום העבודה.

עורך דין

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא