חיפוש

למה חשוב לקחת עו"ד מקרקעין לפני רכישת נכס?

משקיעים מנוסים שמבינים עניין בנדל"ן יוכלו לדקלם לכם מתוך שינה את הסיבות שיובילו להסתייעות מצד עורך דין מקרקעין טרם רכישה של נכס מכל סוג שהוא. אתם כנראה לא מכירים במידע זה, משום שאינכם נמצאים בקרבתם בזמן שהם ישנים. אנחנו כאן כדי לרכז את האינפורמציה החיונית שתאפשר לכם להכיר בפרטים מקרוב, מבלי להתאמץ. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבצעו את העסקה על הצד הטוב ביותר.

 

הסיבה הראשונה – כך תוכלו לקבל תוצאות של בדיקות מקדימות

עליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין טרם ביצוע עסקה, משום שזה יערוך עבורכם את הבדיקות המקדימות הבאות:

  • בדיקה מקיפה של החוזה: עורך הדין יקרא בעיון את חוזה המכר ויציין אם יש בעיות בתנאים וההתחייבויות. הוא יציג בפניכם כל מיני הערות חשובות, כדי שתוכלו להוסיף אותן בעת הצורך
  • בדיקת רישום הנכס: עליכם לוודא שהנכס רשום בטאבו ואין עליו שיעבוד, הערת אזהרה או עיקול
  • בדיקה של חובות: חשוב לערוך בירור מעמיק מול הרשויות, כדי לוודא אם יש חשבונות (מים, ארנונה, חשמל) שטרם שולמו

בדיקות אלה יחסכו לכם זמן רב ומאמץ והן צריכות להתבצע על ידי גורם מקצועי בלבד, שמכיר בעניינים הבירוקרטיים השונים.

 

הסיבה השנייה – כדי לנהל משא ומתן

יכול להיות שניהלתם בעבר משא ומתן מול מוכר באסטה בשוק של ימי שישי. תרחיש זה אינו מעיד על יכולות המשא ומתן שלכם בכל הנוגע לרכישת נכס. שכן, מדובר בתהליך מורכב שמצריך היכרות עם התחום. אם אתם רוצים לבצע רכישה נכונה ובטוחה, עליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין מקרקעין סקלר לוי שידוע כבעל ניסיון רב במשא ומתן.

לדבר עם עורך דין מקרקעין

הסיבה השלישית – כדי לחסוך בעלויות

אתם עשויים לחשוב שהסתייעות מצד עורך דין תעלה לכם ביוקר, משום שיהיה צורך בהעברת תשלום על הליווי המקצועי שזה יעניק לכם. זו העת לגלות שמדובר בסכומים מזעריים לעומת העלויות הגבוהות שתידרשו לשלם במידה ותבצעו את ההליך באופן עצמאי. מדובר לצורך הדוגמא בעלויות של מיסוי. אתם לא מכירים בחוקי המיסוי והדבר עשוי להוביל לתכנון לקוי של העסקה, כך שתגלו בסופו של דבר ששילמתם מיסים גבוהים ללא סיבה מוצדקת.

 

השתכנעתם? זו העת לקבל טיפ לבחירת עורך דין מומלץ

פנייה לעורך דין שבקיא בחום הנדל"ן זה לא עניין של מה בכך. עליכם לבדוק מראש שמדובר במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון ומומחיות בתחום
  • קיבל המלצות רבות מצד לקוחותיו הקודמים
  • אמין

 

לסיכום

חשוב להסתייע בעורך דין מקרקעין, משום שזה יאפשר לכם לקבל תוצאות של בדיקות מקדימות, ינהל משא ומתן ויביא לחיסכון משמעותי בהוצאות הכוללות של העסקה. בשלב זה יש בידיכם את המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק לקבל ליווי מקצועי שיוביל לרכישה חכמה.

נדל"ן

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא