חיפוש

מה המשמעות של הסכם שלום בית?

הקורונה השפיעה על כל כך הרבה דברים בחיים שלנו, העובדה כי מאות אלפים הוצאו לחל"ת, העובדה כי יש מעל לחמשת אלפים מתים, העובדה כי היינו בסגר ועוד סגר ועוד סגר ועוד השפעות עצומות על מערכת הבריאות ועל המערכת הכלכלית.

אך יש דבר שנחבא מעיני התקשורת וזה העובדה כי זוגות רבים נקלעים לוויכוחים עצומים בעת הקורונה.

העובדה כי בני הזוג עובדים מהבית ונמצאים זה עם זה כל היום מביאה את היחסים למתחים חדשים.

על רקע זה אנו חייבים להפציר בכם שאם אתם נמצאים במערכת יחסים מתוחה לשקול את האופציה של הסכם שלום בית לפני שאתם שוקלים את האופציה של גירושים.

הסכם זה יסדיר את היחסים ביניכם ויבטיח כי תוכלו לחיות ביחד עוד שנים ארוכות על פי מה שנקבע בהסכם הזה.

 

מדוע כדאי לעשות הסכם שלום בית רק עם עורך דין לענייני משפחה?

עליכם להבין כי הסכם שלום בית הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין ויש לו השלכות משפטיות על החיים שלכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי את ההסכם כדאי לעשות רק עם עורך דין. עורך דין יכתוב לכם את ההסכם בצורה הטובה ביותר שיש ויגן על הזכויות שלכם ולכן כל כך כדאי לפנות אליו. אנו חייבים לציין כי לא כל עורך דין יכול לסייע לכם לנסח הסכם שלום בית אלא רק עורך דין המתמחה בדיני משפחה וזה משהו שאתם חייבים לזכור ולקחת בחשבון אם אתם עומדים בפני ויכוח אשר עלול להוביל לגירושים.

 

חשבו תמיד על הילדים בעת הוויכוחים

אם אתם רוצים לחתום ולנסח הסכם שלום בית כדאי לכם לפנות אל מירב לנג משרד עורכי דין בקריות, משרד עורכי הדין המוביל בארץ בתחום המשפחה. אם אתם נמצאים במערכת יחסים מתוחה אנו מפצירים בכם לחשוב על הילדים שלכם. עליכם להבין כי גירושים לא קלים לאף אחד אך הם קשים במיוחד לילדים שלכם. לכן אם הדבר אפשרי כדאי לשקול לחתום על הסכם שלום בית ולנסח הסכם כזה בשביל הילדים שלכם. עליכם להבין כי הילדים יכולים להרוויח המון מהסכם שלום בית וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. אם תחשבו על הילדים שלכם במערכת היחסים שלכם הרי שהמערכת תהיה הרבה יותר בריאה ואת זאת כדאי לזכור.

 

אל תבחרו את העורך דין הזול ביותר לעשיית הסכם שלום בית

כאשר אתם באים לבחור עורך דין לעריכה של הסכם שלום בית אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לבחור את העורך דין הזול ביותר למשימה. עליכם להבין שאם העורך דין לוקח מחירים נמוכים במיוחד זה סימן מבשר רעות וזאת מכיוון שכנראה שהעורך דין מוריד מחירים עקב העובדה שאין לו די לקוחות וזה סימן שהוא עורך דין גרוע.

 

איש משפט