חיפוש

שליחויות לעורכי דין

אמנם עבודתם השוטפת של עורכי הדין בעיקר מתרכזת בדיונים בבתי משפט השונים או פגישות עם לקוחות במשרדים אך עדיין יש לא מעט עבודת ניירת הכוללת הכנת מכתבים, בקשות, תשובות, תגובות אשר את חלקן יש להעביר באופן מידי לצד שכנגד או לבית המשפט.

במצבים אלו רבים ממשרדי עורכי הדין המובילים אך גם עורכי הדין של השוק הפרטי, מוצאים את עצמם חסרי אונים ומחפשים ברגע האחרון אחר חברת שליחויות או שליחים פרטיים שיהיו מוכנים לבצע בשמם את עבודת השליחות בצורה מקצועית, מהירה ויסודית.

ברבים מהמקרים קשה למצוא שליחויות לעורכי דין בדקה האחרונה וניתן לראות מצבים רבים בהם עורכי הדין מבצעים את השליחות בעצמם.

 

הייחודיות של שליחויות לעורכי דין

היחודיות של שליחויות לעורכי דין, מעצם ההגדרה שלהם, הם שירותי דואר בכמה רמות מעל השירותי דואר הרגילים, מכיוון והדיוק שצריך להגיע אליו והרמת ביצוע גבוהים מאוד.

כיוון ומדובר במסירות משפטיות, חשוב מאוד להעביר את המסמכים והחבילות באופן אישי לידיו של הנמען, ללא שום טעות – לא בכתובת ולא בזמנים.

 על פי הצרכים הייחודים של הענף, ניתן לחלק את השליחויות המשפטיות לעורכי דין למספר סוגים.

 

ביניהם:

· מסירה משפטית – מסירה משפטית חייבת להגיע לכתובת הנמען שלוש פעמים, בהתאם לדרישות החוק היבש.

· העברת מסמכים לבית המשפט – לרבות פתיחת תיקים, הגשת חומרים משפטיים, רישום חברות, החתמת מסמכים וטפסים של הוצאה לפועל, ביטוח לאומי, מס הכנסה וגופי ממשלה גדולים.

· שירותי משלוחים מידיים – שירות המבוצע על ידי חברת משלוחים מהירה – מהיום להיום באופן בלתי צפוי, תוך עמידה בלוחות זמנים קשיחים ומחייבים לביצוע המסירה.

 

מוצאים חברת שליחויות לעורכי דין שתספק את השירות מהר

אם גם אתם מעוניינים למנוע מצב זה ומחפשים פתרון מסודר ויעיל כנראה שגם אתם מחפשים אחר חברת שליחויות לעורכי דין. עבודה עם חברת שליחויות לעורכי דין בעלת יתרונות רבים שמקלים בצורה משמעותית על העבודה ומאפשרים התקשרות נוחה, קלה ופשוטה.

שליחויות לעורכי דין מחייבת זמינות גבוהה הן בשעות לא שגרתיות או בימי מנוחה והן בהתראה קצרה בלבד.

חברת שליחויות לעורכי דין

משכך, אם אתם מחפשים אחר חברת שליחויות לעורכי דין חשוב שתבחרו בחברה מקצועית בעלת זמינות גבוהה שתוכל להעניק לכם שירות איכותי בתוך זמן קצר.

יתרון משמעותי נוסף של שליחויות לעורכי דין הינה הוודאות הגבוהה והביטחון שהמסמכים יגיעו לצד השני בשלמותם.

לא מעט מהמסמכים שעוברים בין עורכי הדין לצדדים נוספים הינם מסמכים חסויים, רגישים ואישיים שהעברתם בדואר מחייבת אותם לקחת סיכון לא מבוטל כי אולי החבילה תגיע לאדם הלא הנכון או לידיים הלא נכונות – ואין ספק שכל אחד היה רוצה למנוע זאת.

עם שליחויות עורכי דין תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהמסמכים שלכם לא ילכו לאיבוד בדואר או יגיעו לידיים הלא נכונות, אלא הכול יגיע בצורה מושלמת ומהירה.

 

כך עושים את זה כמו שצריך

בשביל לבצע בצורה הטובה ביותר את השליחות המשפטית, נדרש שירות הטוב ביותר של חברת משלוחים מסירות ושליחויות משפטיות למשרדי עורכי דין, שכירים ופרילנסרים אשר מנוסה ובעלת ניסיון ורזומה עשיר ומגוון מטעם משרדים שונים ברחבי הארץ.

אותה חברה צריכה להיות בעלת מספר סניפים בארץ, כמות גדולה של שליחים וקווים ארוכים לאורך כל הארץ, גם לאילת ולמטולה.

המענה צריך להיות מקיף מאוד, אשר כולל בתוכו את כל המעטפת כמו ביטוח, מערכת מקוונת של מעקב אחר משלוחים, שירות לקוחות זמין ומהיר.

צריך לתת תחושת ביטחון לאותם לקוחות שהם המשרדים מכיוון וכל החומרים הם מסווגים או נדרשים להחזרה בהקדם האפשרי.

דבר נוסף הוא להיות חברה אמינה מאוד, אם סגרתם שהמשלוח יגיע ביום למחרת, אז הוא צריך להגיע באותו היום כפי שבוצעה ההזמנה. יש היום המון חברות שנותנות דד ליין שגוי והדבר יכול לסכן את אותם לקוחות שרצו לשלוח מכתבים להחתמה באחד מהמשרדי ממשלה הגדולים כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה ועוד.

 

חברת שליחויות בפריסה ארצית חובה

מעבר לכך, עליכם לבחור בחברת שליחויות לעורך דין פלילי או כל תחום התמחות אחר, המציעה שירותי משלוחים בפריסה ארצית נרחבת כך שגם אם משרדכם נמצא במרכז הארץ וברצונכם להעביר צו הגנה דחוף לאדם הנמצא בצפון – המסמך יגיע אליו עוד באותו היום.

עם חברת שליחויות למשרדי עורכי דין המיומנת בתחומה ומקצועית דיה תוכלו ליהנות מראש שקט וביטחון שהמסמכים שלכם מטופלים היטב.

כמו כן, טרם בחירת חברת שליחויות לעורכי דין מומלץ לבחון באיזה כלי רכב משתמשת החברה האם קטנועים עם ארגזים או שאולי רכבים.

מדובר בפרמטר חשוב למדי שכן חברת שליחויות המשתמשת בקטנועים ללא ארגזים או אפשרות לאחסן ולשמור על המסמכים לא בהכרח תתאים לשליחויות עורכי דין .

כך או אחרת עליכם לוודא שהמסמכים יגיעו ללקוחותיכם בצורה מכבדת וראויה לא משנה מהם תנאי מזג האוויר.

כמובן חשוב לוודא שהשליחים ידעו לטפל היטב בשליחויות וישמרו על שלמות המסמכים עד לרגע המסירה.

שליחויות לעורכי דין מספק פתרון יעיל במיוחד עבור משרדים הזקוקים הן בעבודה היומיומית השוטפת והן כאלה שלעיתים תכופות – למשלוחים של מסמכים כמו גם איסוף וקבלה של חומרים מגורמים שונים.

חשוב לקבוע עם חברת השליחויות את כל התנאים החשובים כדי שלא תהיינה הפתעות בסוף החודש או בעיות.

כך למשל, מומלץ לבדוק מה קורה במקרה של איחורים קיצוניים שפגעו בעבודה השוטפת, מסמכים שלא הגיעו כנדרש, או משלוחים לאזורים מרוחקים במיוחד.

חברה מקצועית ומיומנת בתחום השליחויות תדע להעניק לכם שירות אישי ברמה גבוהה, זמינות בכל שעה, שליחים אחראים ומנוסים כך שביחד תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהמשלוח שלכם יגיע לצד השני ללא שום בעיה.

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא