חיפוש

פותח משרד עורכי דין – קבל ייעוץ עסקי לפני

בשעה – טובה! סיימת להשלים את כל חובותייך, לימודי משפטים, התמחות ומבחני הלשכה, וכעת אתה עורך דין.

על מנת שתוכל להתנהל כראוי ולהביא את העסק שלך לצמיחה, ישנם מספר דברים אותם עלייך לבחון.

פותח משרד עורכי דין – קבל ייעוץ עסקי לפני.

 

הקדמה

השוק בישראל רווי בעורכי דין, אליהם מידי שנה מצטרפים עוד ועוד עורכי דין. בשל התחרות הרבה, על מנת להשיג לקוחות, על כל עורך דין ומשרד לעמול רבות. עורכי הדין צריכים לדעת איך לשווק, איך לתמחר, ואיך לפעול על מנת להצליח ולהחזיר את ההשקעה הכרוכה בפתיחת משרד עורכי דין. לשם כך, רבים פונים לייעוץ עסקי לפני פתיחת המשרד.

ייעוץ עסקי לפני פתיחת משרד עורכי דין, תורם במספר מישורים. האחד, הפיננסי, השני, השיווקי, השלישי הניהולי.

 

המישור הפיננסי

במישור הפיננסי, הייעוץ העסקי מסייע לתמחור נכון של העבודה, על מנת שזו תניב רווחים ראויים. ידע שווה ערך, ערך זה מתבטא בסכומים אותם העורך דין גובה. יועץ עסקי, ידע לתמחר כראוי את העבודה, תוך לקיחת מספר פרמטרים בחשבון, לרבות מחירי המתחרים, שעות העבודה, שותפים נוספים, הוצאות משפט, תשלומי אגרות, הוצאות שיווק ועוד. כל אלו נכנסים תחת חישוב תעריף העבודה, כך שיהיה רווחי.

מלבד התמחור, יועץ עסקי יתכנן תקציב שנתי, הכולל את ההוצאות וההכנסות. תכנון תקציב זה, יסייע בהקצאת המשאבים והכספים על השיווק, על נראות המשרד, שכירות, הכנסת עובדים נוספים ועוד.

 

תוכנית עבודה

לאחר תכנון התקציב, היועץ העסקי יוצר תוכנית עבודה, הכוללת יעדים במהלך הדרך, אשר אלו יביאו להצלחה כלכלית. התהליך כולל בקרה, חידוד מטרות ועוד, על מנת לשפר את הדרך למטרה.

כמו כן, הייעוץ העסקי מסייע לקביעת מספר ההתמחויות בהם משרדכם יעסוק, על מנת שלא להתפזר, אך עם זאת לא להיות מוגבל וללא יכולת צמיחה.

 

שיווק

ייעוץ עסקי לפני פתיחת משרד עורכי דין, מסייע גם בערוץ השיווקי. הייעוץ מסייע להגדלת קהל הלקוחות הפוטנציאליים, החשיפה, ומכאן שגם המכירה.

 

ניהול

רבות מן ההחלטות במשרדי עורכי דין, משמעותן השלכה כלכלית. הכנסת שותפים נוספים, מיזוג עם משדים, מעבר משרד ועוד משפיעים רבות על ההתנהלות הכלכלית של המשרד.

בכל החלטות אלו, יועץ עסקי יוכל לסייע ולבחון כל סוגיה ואת השלכותיה הכלכליות. כך, תוכל לקבל את ההחלטות באופן הטוב והנכון ביותר למשרד שלך.

 

אייל פז ייעוץ עסקי

אז אם החלטתם לפתוח משרד עורכי דין, תעשו לעצמכם טובה ואל תוותרו על ייעוץ עסקי לפני. אייל פז ייעוץ עסקי יוכל לסייע לכם להתנהל כראוי, להגיע ללקוחות, להשיג מטרות, להתפתח ולגדול, להגיע לצמיחה כלכלית, ולהחזיר את ההשקעה הרבה.

 

מחשבון

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא