חיפוש

גרילי פחם סידרת Premium של וובר

גריל פחמים הוא כלי בישול שמשתמש בחום של פחמים מיוחדים ורשתות צלייה איכותיות בכדי לצלות מזון בשימוש בחום ישיר וחזק במיוחד. אם אתם חובבי בשר, אסור לכם לוותר על גריל פחם טוב ואיכותי לכל הבישולים העתידיים שלכם. אנחנו שמחים להכיר לכם את סדרת הפרימיום של גרילי הפחם של חברת וובר.

 

גריל פחם והיתרונות שלו על פני גריל גז

ישנם שני סוגים של גרילים שנפוצים בשוק – גריל גז וגריל פחמים. לגרילי גז יש את היתרונות שלהם. למשל גריל גז הוא נוח לשימוש, נדלק במהירות ואין צורך לקנות ולסחוב פחמים בשבילו. לעומתו גריל הפחמים הוא המצטיין ביצירת טעמי צלייה ועישון ברמה הגבוהה ביותר.

אין מה לעשות, התוצאות הטובות ביותר בצליית בשר תושגנה באמצעות גריל פחמים מקצועי ואיכותי. העשן העולה משריפת הפחמים מעניק לבשר הנצלה עוד תוספות של ארומות וטעמים שפשוט אי אפשר להשיג באמצעים אחרים.

 

רשתות צלייה ומערכת לניקוז שומן

הגרילים מסדרת הפרימיום של חברת וובר מגיעים עם רשתות צלייה מברזל יצוק. בנוסף לכך, לרשתות אלו מוסיפים גימור איכותי שמטרתו לשמור על הרשת למשך שנים על גבי שנים. מטרת הרשת בגריל פחמים היא לאגור את החום בצורה היעילה ביותר ואז לפזר אותו בצורה אחידה עד כמה שניתן אל תוך חומר הגלם הניצלה.

בנוסף לכך, בגרילים של וובר קיימת מערכת לניקוז שומן. מערכת זאת דואגת שכל השומן הניגר מחומר הגלם שלכם לא ייפול ישירות על הפחמים אלא ינוקז בצורה נוחה למיכל צדדי שניתן לרוקן בסוף הבישול. מערכת זאת דואגת לכך שכמות העשן העולה מן הגריל ומפריע בבישול תהיה מינימלית, ובמקביל דואגת לכך שחום הפחמים לא ישתנה בצורה דרסטית כתוצאה מנפילת שומן עליהם.

 

תחזוקה וניקוי של גרילי פחם מבית וובר

סדרת הפרימיום של וובר מגיעה עם עיצוב מותאם לתחזוקה וניקוי קל ופשוט. זה לא סוד שהחלק הקשה והפחות נעים בכל אירוע מנגל משפחתי הוא הצורך לנקות ולשמן את הגריל שבו השתמשתם. לכן הגרילים מסדרת הפרימיום של וובר מעוצבים בצורה שתהיה קלה לניקוי וקלה לתחזוקה. בגרילים אלה קיימת מערכת שדואגת לריכוז של האפר שנוצר בגריל לנקודה אחת בו. מערכת זאת גם מונעת פיזור של אפר ולכלוך בכל אזור הגריל.

 

גרילי הפחם של וובר סדרת הפרימיום – סיכום

גריל פחם הוא כלי בישול עתיק וייחודי. למרות שהוא נפוץ מאוד, הייחודיות שלו מתבטאת בכך שאי אפשר להשיג תוצאות דומות בשימוש באף כלי אחר. כיום קיימים גרילי פחמים באיכות גבוהה מאוד שנותנים חוויית בישול ברמה גבוהה ותוצאות בישול מעולות. מה שהופך את סדרת הפרימיום של וובר לאיכותית כל כך, אלו הן הרשתות האיכותיות, המערכת לניקוז שומן, המערכת לריכוז של אפר, והעובדה שהניקיון והתחזוקה שלהם נעשים בצורה פשוטה מאוד.

גרילי פחם סידרת Premium של וובר

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא