חיפוש

מה חשוב לדעת לפני שמגישים תביעה באמצעות עו"ד

נפגעתם או נפצעתם? יש לכם בעיה משפטית סבוכה שאתם צריכים לפתור? כאשר מדובר במקרה שמחייב דיון משפטי אין מנוס מאשר לקחת עורך דין איכותי ומנוסה. קשה מאד להגיע לבית המשפט בייצוג עצמי אם אין לכם את הידע הרלוונטי בתחום, במיוחד כשהצד שכנגד מגיע חמוש בעורכי דין שאינם מחפשים פשרות. אז מה חשוב לדעת לפני שמגיעים תביעה באמצעות עו"ד? כל המידע שאתם זקוקים לו נמצא במאמר זה.

 

כבוד בית המשפט

במידה ויש לכם עניין משפטי הנדון בבית המשפט, לא מומלץ לוותר על שירותיו של עורך דין בקיא ומנוסה. ייצוג עצמי עלול מאד להיות בעוכריכם אם אינכם מעורים מספיק בנבכי החוק, וכשהצד שכנגד מתחמש בעורכי דין שעלולים להקשות על הסדרים ופשרות, רצוי שיהיה לצידכם איש מקצוע מהימן שילווה, ייעץ ויתמוך בכם לאורך כל התהליך. עורכות דין לביטוח לאומי חדיד – הלד מיומנות מאד בתהליכי משפט מול קרנות הפנסיה, חברות הביטוח השונות והביטוח הלאומי.

תחום זה דורש מיומנות גבוהה, נסיון והכרת העולם הביטוחי והפיננסי ואת כל השטיקים והטריקים של חברות הביטוח השונות להתחמק מפיצוי הלקוחות. באמצעות פניה לעורך דין אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות, מישהו נלחם עבורכם ועבור הזכויות שלכם ולא ישקוט עד שתשיגו את מה שמגיע לכם כחוק.

 

מה חשוב לדעת לפני שמגישים תביעה באמצעות עו"ד?

לפני שאתם מתחילים הליך משפטי, חשוב שתדעו כמה דברים שיעזרו לכם לצלוח את התהליך בשלום:

 

  • ברוב המקרים התהליך עשוי להיות ארוך – לא בכל המקרים, אבל ברובם, מדובר בתהליך ארוך שעלול לקחת גם שנים. עובדה זו אינה באה לרפות את ידיכם, אלא רק להכין אתכם נפשית למאבק מתיש אשר יכול להוות נטל כלכלי לא פשוט. קחו זאת בחשבון כשאתם ניגשים להליך משפטי ודאגו להצטייד מבעוד מועד באמצעי מימון, בתמיכה נפשית מן המשפחה והחברים, ובסבלנות.

 

  • מצאו עורך דין רלוונטי לתחום שלכם – אין טעם לקחת עורך דין פלילי להליך גירושין, כמו שאין טעם לקחת עורך דין לדיני מקרקעין להגנה על זכויות היוצרים שלכם, גם אם הוא השכן של דודה רבקה והוא מקסים. כל עורך דין עוסק בתחומו ולכל אחד יש מוניטין, נסיון והבנה עמוקה בתחום שלו.

 

  • בחירת עורך הדין – בישראל ישנם משרדים רבים לעורכות דין והתחרות הינה עזה, לכן קשה כל כך לדעת למי ללכת. הדרך הטובה ביותר לדעת אם עורך הדין שלפניכם הוא המתאים ביותר עבורכם הוא על פי החיבור המיידי שיש לכם איתו. אם אתם חשים כי מעניקים לכם תשומת לב, מבינים אתכם וחשים את הכאב והמצוקה שלכם, שיש כימיה ביניכם לבין עורך הדין שאתם יושבים במשרדו כעת, זה עורך הדין הנכון. וכמובן שגם מוניטין ונסיון לא יזיק.

 

  • דאגו לאסוף את כל החומרים הדרושים – עורך הדין יתקשה לעבוד ללא מסמכים וראיות חותכות המצדיקות את התיק שלכם. חשוב שתגיעו מוכנים עם כל החומר שברשותכם על מנת שעורך הדין יוכל לשבת ולנתח אותו, ללמוד אותו, ולהכין את התביעה לבית המשפט.

 

לסיכום

לפני שאתם פונים אל עורך דין חשוב שתדעו כי המשפט עלול לקחת זמן ומשאבים כלכליים לא קטנים, חשוב כי תבחרו בעורך דין המתמחה בתחומו ושתהיה לכם כימיה איתו. עורך הדין שתבחרו עומד להפוך לשותף שלכם לדרך לאורך כל התהליך המשפטי, בין אם יהיה קצר או ארוך מאד, ולכן מומלץ שתרגישו בנוח איתו. בחירה נבונה בעורך דין מיומן ומנוסה שאתם סומכים עליו יעניק לכם שקט נפשי רב.

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא