חיפוש

מה הן המגבלות הקיימות לעו"ד לענייני גירושין?

עורך דין לענייני גירושין, מוצלח ככל שיהיה, נאלץ להתמודד עם מספר מגבלות אשר מטילה עליו המערכת המשפטית. עורך דין נכון עבורכם ידע כיצד להתמודד עם אותן מגבלות ולהפוך אותן ליתרונות עבורכם בהליך הגירושין שלכם. להלן נכיר את אותן המגבלות ואת הכלים באמצעותן עורכי הדין המובילים בתחום הופכים את המגבלות ליתרונות.

 

עורכי דין מומחים ומקצוענים

לפני שנצלול אל תוך המגבלות הקיימות לעורכי דין לענייני גירושין, נקדים ונאמר כי הדרך הטובה ביותר להגיע להישגים בהליך למרות המגבלות, היא לבחור בעורכי דין מצטיינים בתחום. ייתכן שאתם תוהים היכן תוכלו למצוא עורכי דין שכאלו.

מלאכת מציאת עורכי דין מומחים בתחום דיני המשפחה אכן עלולה להיות מסובכת יחסית. מכיוון שכך, נפנה אתכם אל עורך דין טאוב ממשרד עו"ד טאוב ושות', משרד עורכי דין לדיני משפחה מהטובים בישראל. עו"ד טאוב ושאר צוות המשרד ינהלו עבורכם את ההליך בצורה מיטבית וידעו כיצד להפוך את המגבלות הקיימות לעו"ד לענייני גירושין ליתרונות ולזהב של ממש.

 

גירושין לרצון הצדדים

אחת המגבלות הגדולות ביותר אשר מקשות על עורכי דין לענייני גירושין היא העובדה כי לא משנה עד כמה עורך הדין יפעל בתחכום ואיזה פסק דין מעולה הוא יצליח להוציא מבית הדין , עורך הדין לא יוכל בהכרח להוביל לגירושי הצדדים.

זאת, מאחר שבניגוד לדין האזרחי השורר במדינות רבות, בו בית המשפט יכול להכריז על זוג כנשוי או כפרוד, במדינת ישראל דיני הגירושין כבולים לדין הדתי. הדין הדתי קובע כי רק בני הזוג יכולים להוביל לגירושיהם. בית הדין לא יכול, כמעט בשום מצב, להכריז על בני זוג כגרושים. כדי שבני זוג יהיה גרושים הגבר צריך, מדעתו, למסור לאישה גט והאישה צריכה לקבל את הגט לרצונה.

מכיוון שזהו המצב ומאחר שאלו הם פני הדברים, עורך הדין לא יוכל לגרש אקטיבית את בני הזוג. אולם עו"ד מיומן ומקצועי יוכל לתמרן את המציאות הזאת כך שהלקוח שהוא מייצג יפיק את המירב מההליך. לחלופין, אם הוא רוצה לזרז את הגירושין, עורך הדין ידע היכן ללחוץ כדי לזרז את הגירושין.

 

ערכאות מגבילות

עוד מגבלה קיימת היא העובדה כי היכן שהוגש תיק הגירושין – שם יתנהל רוב ההליך, בבית המשפט או בבית הדין. לאחר שהתיק הוגש, יהיו נושאים שעורך הדין לא יוכל להסיט אל המערכת המקבילה גם אם היא עדיפה לו.

עו"ד מיומן ידע לנצל את מרוץ הסמכויות הזה ולהכווין את הדיונים לערכאה המועדפת עליו. כך, שוב, המגבלה תהפוך ליתרון בידי עורך דין מיומן ומוכשר לענייני גירושין. חשוב לציין כי בניגוד לעבר, כיום כלל לא בטוח כי עדיף לנשים להגיע לבית המשפט ולגברים עדיף בית הדין. המציאות מורכבת יותר ויש לבחון כל מקרה לפי נסיבותיו.

 

לסיכום

לסיכום, שתי מגבלות משמעותיות חלות על עורכי הדין – מרוץ הסמכויות וגירושין לרצון הצדדים בלבד. עם זאת, עו"ד מומחה ידע כיצד להפוך את החסרונות עבורו – ליתרונות עבורכם.

משפחה

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא