חיפוש

מגיני הוקרה כמתנה – מתי זה מתאים

פרידה או שינוי הקשורים לאדם קרוב לכם – זו סיבה נהדרת להבעת הערכה. דרך משמעותית להביע הערכה כזאת תהיה בהענקת מגן הוקרה. הענקת מגן מעבירה מסר חד משמעי של הוקרה ושל הודיה, ויכולה להביע גם הערכה על הצטיינות של אדם או קבוצת אנשים הראויים לו. במאמר זה נפרט על מצבים בהם ראוי להעניק מגן הוקרה

 

פרידה ממפקד בכוחות הבטחון

משרתים באחד מכוחות הביטחון? החוויות שאתם עוברים בשירות הן חוויות אנושיות נדירות המוכרות רק למועסקים בתפקידים אלה. לצד עבודה בלתי מתפשרת להשגת המטרות, קיים קשר אנושי חם בין המפקד לפקודים. כדי לציין סיום תקופה משמעותית של פיקוד, ראוי להעניק מגן שיביע חלק מן התחושה שמרגישים הפקודים כלפי המפקד. בכיוון ההפוך ניתן להעניק מגיני הוקרה לפקודים מצטיינים, אשר מילאו את תפקידם וחובותיהם בצורה ראויה לציון והערכה.

 

פרידה במקום העבודה

חלק גדול מזמננו, אנו מבלים במקום העבודה ולעיתים מערכת היחסים הנרקמת היא משמעותית ואנו מחפשים דרכים להביע אותה. הענקת מגן יכולה לתת  לכך מענה הולם. אז אם אתם שבעי רצון למשל מהמנהל או המנהלת שעוזבים את מקום העבודה, ורוצים להשאיר להם זיכרון מתוק להמשך הדרך – הפתרון המושלם עבורכם הוא הענקת מגן הוקרה שיעביר מסר של הערכה והודיה.

מגן הוקרה שיוצג בפני כל, בין אם הוא יהיה ממוקם במשרד של המקבלים אותו או בביתם – זוהי דרך נהדרת להעלות בהם זיכרונות חיוביים ורגשות נעימים.

 

סבא וסבתא מסורים

פעמים רבות, אנו נתקלים בסבא וסבתא הפועלים ללא לאות עבור נכדיהם וילדיהם. לרוב, מאמץ מסוג זה אינו מתוגמל בכסף, אך מה עושים אם אנחנו בכל זאת מעוניינים להביע הערכה גדולה לטוב הלב ולהשקעה המרובה? מתנה זו אופציה נהדרת, והענקת מגן הוקרה במתנה זו דרך נפלאה שיש בה גם ניצוץ של הומור.

מגן כזה יזכיר שוב ושוב לסבא ולסבתא את הערכתכם. זו דרך ראויה לשמח את ליבם ולומר במילים פשוטות: אנו רואים אתכם וחשוב לנו לומר תודה שוב ושוב.

 

הבעת תודה למורה או מדריך

מכירים את המורה או המדריך הזה, שאתם יודעים כבר בזמן אמת שהחוויות שעברתם יחד יישארו אתכם לתמיד? אז כן, יש דרך מקורית ומעולה ליצור את התחושה הזאת ולהבטיח שהיא תלווה אותו או אותה גם בעתיד הרחוק. הענקת מגן הוקרה תגרום לשמחה וסיפוק למורה או המדריך,  ותעניק להם תחושה שהם משמעותיים בחייכם, ואף משפיעים על עתידכם.

 

סיכום

לא אחת אנו נתקלים באנשים שמגיעה להם תודה ענקית על המפגש שלנו עימם, וישנה דרך מדויקת להביע את התודה הזאת – מגן הוקרה. מדובר בחפץ נוי מלא ערך שנשאר לתמיד. עם בחירת המילים הנכונות, גם המסר שמוטבע על המגן ילווה לאורך זמן את האדם שקיבל אותו.

מגני כבוד

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא