חיפוש

למה חשוב לעורך דין לעבוד במשרד מסודר

עורכי דין מתוקף תפקידם נפגשים עם לקוחות וצריכים לשמור על תדמיתם המקצועית.

כאשר עורך דין מקבל לקוחות במשרד מסודר, המוניטין והרושם שלו בקרב הלקוחות עולה.

המאמר יפרט למה חשוב לעורך דין לעבוד במשרד מסודר.

 

החשיבות של משרד עורך דין

עורך דין הוא דמות ייצוגית שצריך לייצג את לקוחותיו בבית המשפט ולהרשים את השופטים. הוא לובש חליפה ועניבה, מדבר בצורה מכובדת ומייצג את הלקוחות באופן הולם. אך על מנת שלקוחות יפנו אליו ולא לעורך דין אחר העוסק באותו תחום, חשוב להשכיר מקום מכובד שישמש אותו לפגישות וניהול התביעות. עורכי דין רבים מחפשים משרדים להשכרה בפתח תקווה על מנת שיהיו קרובים לבתי המשפט בתל אביב. באופן זה הם שומרים על מיקום עבודה שקט, נמנעים מפקקים ומאפשרים ללקוחות שלהם להגיע לפגישות בנוחות מבלי להיקלע לעומסי התנועה של תל אביב. בין אם אלו משרדים למכירה ובין אם משרדים להשכרה, באזור שקט ונוח מבחינת גישה ניתן לנהל משרד איכותי שירשים את הלקוחות.

 

כיצד לעצב את המשרד?

משרד עורכי דין צריך להיות מעוצב בטוב טעם ובסגנון שיעיד על רצינות. כאשר מעצבים משרד צבעוני מדי או צפוף מדי, זה לא נראה מרשים בעיני הלקוחות. ניתן לבחור בריהוט מעץ ולמקם אותו באופן מרווח בחלל, לעשות שימוש בגופי תאורה הנותנים אור חזק, וילונות גלילה, פתרונות אחסון לניירת וציוד משרדי, שטיח מקיר אל קיר וכד'. כאשר בוחרים מעצב פנים לעיצוב המשרד ניתן לקבל פתרונות המתאימים לצרכים שיעשו פלאים מבחינת הלקוחות. האנשים הנכנסים למשרד צריכים לדעת שיש שם עורך דין שניתן לסמוך עליו, שהשקיע בייצוגיות שלו ואין כמו רושם חיצוני.

 

משרד עורכי דין שותפים

ישנם עורכי דין רבים החוברים יחדיו ומשכירים ביחד קומפלקס עם 2-3 חדרים וכך מחלקים ביניהם את דמי השכירות וההוצאות השוטפות. עורכי הדין לא חייבים להיות שותפים בעסק אלא רק במבנה וכמובן אינם חייבים להגיע מאותו תחום התמחות. למשל, עורך דין לדיני משפחה החולק ביחד עם עורך דין מקרקעין את אותו מבנה ולכל אחד יש חדר משלו. ישנם בזה גם יתרונות נוספים. ניתן לחלוק את אותה המזכירה המקבלת את הלקוחות בשולחן הקבלה ולשלם את המשכורת שלה במשותף. בנוסף, השותפות בחלל המבנה מאפשרת לשני עורכי הדין המגיעים מתחומים שונים להתייעץ אחד עם השני בהתאם לצורך ועל אחת כמה וכמה אם הם מגיעים מאותו תחום. יתרה מכך, השכירות היא הוצאה מוכרת במס ונתון זה יעיל לשניהם. כמו כן, במידה ואחד מהם מחליט לעזוב לאחר שהחוזה מסתיים, ניתן לפנות לעורך דין אחר כדי לחלוק את השכירות וזה לא מחייב אף אחד מהם בניגוד לקניית משרד משותף. לסיכום, עורך דין שרוצה להרוויח ולשמור על לקוחותיו צריך להיפגש עימם במשרד מסודר ומאורגן.

 

שלוחן עבודה

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא