חיפוש

למה פולקסווגן גולף 2022 הוא הרכב הכי משתלם?

פולקסווגן היא חברת רכב גדולה מאוד והיא מאוד פופולרית ברחבי המדינה. היא מתפתחת מעת לעת, ובכל שנה יוצא לו דגם חדש שמפתיע כל פעם מחדש. פולקסווגן גולף 2022 מלא ביתרונות שלא היו בקודמיו, וכמו כן הוא בהחלט רכב משתלם מאוד מבחינת הביצועים שלו, המחיר שלו, והבטיחות הרבה שלו, שלא מאכזבת כלל את הנוסעים בו. הוא משתלם מהון סיבות, וכולן טובות. 

 

המחיר מצחיק לרכב כה מדהים

נכון ל- 2022, המחיר שלו הוא בערך 157,900₪ שזהו מחיר מאוד סטנדרטי ומתאים למחירים שיש כיום לשוק הרכבים להציע. בנוסף, ניתן למצוא בהחלט פולקסווגן גולף 2022 במחיר יותר זול בעשרות אלפי שקלים בישראל.  אך המחיר באמת מתגמד לעומת הביצועים והתכונות שלו. הוא בא מאובזר עם המון פריטים שיכולים לשמש את הנהג במהלך הנסיעה ולגרום לו לחוויה נוחות רבה, שאין כמותה.

 

הבטיחות מעל הכל, והיא מנצחת ובגדול

במבחן הריסוק שנעשה הוא קיבל את הדירוג 5. יש לו 6 כריות אוויר שיודעות להתנפח ולשמור כמה שאפשר על הנוסעים ברכב בזמן תאונה. ולא פחות חשובה היא בלימת החירום האוטונומית שיש בתוך הרכב. הבלימה הזו מאטה/עוצרת את הרכב במידה והיא מזהה (לפי מצלמה או רדאר) התנגשות חזיתית ברכב כלשהו. חלק מהמערכות יודעות גם לזהות הולכי רגל, למשל. הבטיחות שלו מושלמת, והיא בהחלט מספקת לנו את כל הדברים הנדרשים בבטיחות, והיא בהחלט עומדת בתקן הדרוש לכך.

 

כשהרכב מאובזר אין ספק שערכו יקר

יש כוונון חשמל למושב הנהג שזה מקנה לו יכולת כוונון קלילה ומהירה, יש לו בקרת שיוט שזוהי מערכת פנימית, המאפשרת לנהג לשמור על מהירות קבועה ללא לחיצה על דוושת הגז, וכמו כן גם לבלום את הרכב במידה והיא מזהה התקרבות לכלי רכב אחר. במצבים של גשם החיישנים יזהו אותו ויפעילו את המגבים אוטומטית, יש 4 חלונות חשמליים, כמובן שישנה גם את המצלמה האחורית והפנסים נדלקים מעצמם בלילה בזכות המערכת.

 

אם אין מולטימדיה הרכב לא שווה הרבה

יש ברכב מערכת שמע שהיצרן התקין כבר בתוכה, וניתן להחליף בין ערוצים שונים ולהנמיך/להגביר את הווליום דרך ההגה, כך שאין לנו ידיים שזזות ממנו. יש לו בלוטות׳ כמובן, וגם מסך מולטימדיה ליד הנהג. אם אנו רוצים להעביר חפץ מסוים שקשור לרכב בדקה ה- 90, אפשר לעשות זאת דרך חברת שליחויות ובכך לא לדאוג לבלאגן. ישנה גם אופציה לטעינה אלחוטית, שזהו בהחלט דבר חדש שאין להרבה רכבים.

 

פולקסוואגן גולף – יענה לכם על הכל

פולקסוואגן גולף הוא אחד הרכבים הנוחים ביותר מבחינת המחיר והבטיחות, והוא גם משתלם מאוד יחסית למחיר שלו. קשה כיום למצוא רכבים שעונים על כל הצרכים, אך פולקסווגן גולף בהחלט יכולה להיות חלק מהתהליך. היא מרובת מערכות בקרה, הבטיחות שלה מעולה והיא מאוד נוחה.

רכב גולף פולקסווגן

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא