חיפוש

כיצד עורך דין נזיקין יכול לסייע בתיקים של ביטוח לאומי?

תביעות נזיקין קשורות קשר הדוק לתהליך תביעה לפיצויים מהביטוח הלאומי. לכן חשוב מאד לדעת ולהכיר את העובדות ולהבין כיצד עורך דין נזיקין יכול לסייע בתיקים של ביטוח לאומי?

 

עורך דין מומחה נזיקין, מה הוא יודע לעשות ?

כאשר נפגע אדם בגופו או בנפשו מכל סוג של תאונה היכולה להתקיים בעולם הזה, יש ויתקיים מצב שהוא ימצא עצמו שוקע למצב של סבל וכאב הן באופן פיזי והן באופן נפשי. בשל סיבות אלו היכולת שלו לתפקד נפגעת. יש כאן שני אלמנטים, הראשון הוא באמת פגיעה באיכות החיים, השנייה נוגעת לחוסר היכולת שלו לעמוד על זכותו מול הגופים האמורים לתת לו סעד או פיצויים.

בנוסף לכל האמור גם ההיבט הבירוקרטי המורכב יש בו כדי להוות איום או חוסר רצון לדרוש את שמגיע. בשל עובדות אלו לא מעט זכאים לסיוע נמנעו מלבקש אותו. כאן נכנסים לתמונה עורכי הדין המתמחים בדיני נזיקין. עורכי הדין הם הגורם המקצועי המכיר את החוקים בצורה הטובה ביותר ויש בהם את היכולת לסייע ולצאת למאבק למען אלו שהמציאות קשה עבורם.

על מנת להבין את עולם תביעות הנזיקין יש לדעת שמקרים בהם נפצע או נפגע אדם כתוצאה מתאונה ( עבודה, דרכים או מעשה רשלנות ) עומדת לנפגע הזכות לתבוע את הגורמים האחראים לנזק ובתוך כך גם את הביטוח הלאומי. התחום העוסק בביטוח ובדיני נזיקין הינו מורכב ודורש ידע והתמחות ממוקדת והבנה של הנושא.

מומלץ להתייעץ עם עורך דין הפועל בתחום התביעה שתבקשו להגיש, אם תבקשו לפנות ללשכת הביטוח לאומי מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין ביטוח לאומי בחיפה כך שהמומחיות תשתלב עם הכרת המערכת באזור התביעה

עורך דין

מהם משימותיו של עורך דין נזיקין בעת תביעה מול ביטוח לאומי ?

עורך הדין הבא לייצג מי שנפגע חשוב שיעמוד במשימות הנדרשות מעצם תפקידו במייצג את מי שמבקש להשיג לעצמו פיצוי או סעד ממוסדות הביטוח הלאומי.

  • עורך הדין אמון על הייצוג של הלקוח מיד עם רגע הפגיעה ולכוון אותו. עליו להכיר את הפרטים הרלוונטיים בצורה טובה. עליו לדבר עם הלקוח להבין את מהות ואופן הפגיעה אשר תסייע לתביעה בשלב מאוחר יותר.
  • לאחר הבנת הפרטים, על עורך הדין להנחות את הלקוח בשלל הפעולות שעליו לעשות על מנת להביא לייעול הליכי התביעה והשגת תוצאות המקסימום. בתוך כך נכלול הפניה לרופאים מומחים לצורך קבלת חוות דעת מומחים.
  • הכנה של הלקוח לוועדות הרפואיות וייצוג הלקוח בוועדות עצמן.
  • התפקיד המשמעותי שעל עורך הדין לבצע הוא הוכחת הקיום של קשר נסיבתי בין הנזק שנגרם לבין התאונה עצמה. ההוכחה תתבצע על ידי תצהירים, חוות דעת רפואיות ועוד.

 

מהם היתרונות של עורך דין נזיקין מול הביטוח הלאומי.

עורך דין המתמחה בדיני נזיקין יכול להיות גורם מכריע בהצלחת תביעה מול הביטוח הלאומי בתביעת נזיקין. יש לכך מספר גורמים היכולים להכריע את הכף.

  • מומחיות – עורך הדין מכיר את כלל המקרים, החוקים והתקנות, בעזרתם הוא יכול להשיג את המירב עבור לקוחותיו.
  • מקצועיות – עורך הדין חי את התחום, הוא יודע איזה מסמך להגיש ולמי, הוא מכיר את הדרישות ויכול לנווט את תהליך התביעה בצורה מיטבית.
  • הכרת המערכת – עורך הדין פועל בתוך עמו, לכן קיימת סבירות שעורך דין העוסק בביטוח לאומי הפועל בחיפה, יכיר את מסדרונות הביטוח הלאומי בעירו ואת הנפשות הפועלות. הדבר נכון גם בעת פניה לבית המשפט באזור על ידי עורכי דין נזיקין בחיפה.

עורך דין נזיקין

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא