חיפוש

5 יתרונות בקבלת ייעוץ עורך דין קרוב לבית

היכרות עם האזור, קבלת המלצות, מאמץ לשמירה על המוניטין, חיסכון בהוצאות וגם קיצור תהליכים – כל אלה הן סיבות מעולות לבחור עורך דין מקומי.

עוד לא השתכנעתם? כדאי שתקראו את המאמר הבא

עורך דין קרוב שנותן שירות באזור הגיאוגרפי שבו נמצאים, גרים או עובדים מציע ערך מוסף. זו הסיבה לכך שכדאי לבחור עורך דין תעבורה בצפון אם גרים בחיפה, אך עורך דין אחר אם מתגוררים בבאר שבע. למרות שהיום יש עורכי דין שמעניקים את השירות שלהם גם דרך אתרי אינטרנט ובלי צורך במפגש פנים מול פנים, אי אפשר להתעלם מהיתרונות של עורך דין קרוב לבית.

הנה למשל 5 סיבות שמבהירות את היתרון של עורך דין קרוב – בכל תחום ובעיקר בענף המשפטי של דיני תחבורה:

  1. היכרות עם האזור ועם הכבישים

עורך דין קרוב לבית מכיר את האזור ברמה האישית. כאשר עורך הדין מכיר את העיר או האזור, זה אומר שלא צריך להתאמץ כדי להסביר לו איפה יש רמזורים, אי תנועה, נתיבי נסיעה של תחבורה ציבורית וכן הלאה. בדיני תחבורה, היכרות כזו של עורך הדין היא חלק בלתי נפרד מהטיפול בתיק של הלקוח והיא מקלה על כל הצדדים המעורבים.

 

  1. קל יותר לקבל המלצות

המלצות עוזרות לאנשים פרטיים לבחור עורך דין שיכול לייצג אותם מול בית המשפט, גם בתביעות וגם בניסוח של כתבי הגנה. בשביל לקבל המלצות על עורך דין, פונים בדרך כלל אל אנשים שאפשר לסמוך עליהם בוודאות – כמו חברים או משפחה. מטבע הדברים, החברים או המשפחה יגורו באותה עיר. לכן התוצאה היא שקל יותר לקבל המלצות על עורך דין קרוב לבית מאשר על עורך דין שנמצא בעיר אחרת.

 

  1. אפשר להיות בטוחים שעורך הדין יתאמץ

בהמשך לסעיף הקודם, צריך לזכור שלכל עורך דין מקומי יש מוניטין שהוא רוצה לשמור עליו. בשביל לשמור על המוניטין שלו, סביר להניח שעורך דין מקומי יתאמץ יותר עבור לקוחות שגרים באותה עיר מאשר עבור לקוחות אחרים.

 

  1. זול יותר להגיע

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול לאורך החודשים הארוכים שבהם מקבלים שירותי עריכת דין. אם רוצים לנהל את התיק כמו שצריך ולהיות מעורבים בו, יכול להיות שזה יהיה כרוך בביקורים חוזרים ונשנים במשרד של עורך הדין. אז כדי לחסוך על הוצאות דלק או תחבורה ציבורית, עדיף שהוא יהיה קרוב.

 

  1. עורך הדין מכיר את הגורמים הרלוונטיים

היכרות אישית של עורך הדין עם גורמים שונים במערכת המשפטית היא לפעמים זו שעושה את ההבדל בין תהליך ארוך מסורבל, ויקר – לבין טיפול מהיר וזריז בבקשה של הלקוח. אז כדי לנצל את היתרון הזה, רצוי לתת עדיפות לעורך דין מקומי עם ניסיון מוכח.

 

מאזניים

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא