חיפוש

 3 חיזוקים לאיך להיות עורך משכנע יותר!

עורך דין טוב הוא עורך דין שיודע להוות דמות סמכותית עבור המיוצגים שלו.

בנקודה בה אדם מואשם בעבירה ומתחיל לחפש אחר גורם משפטי שיסייע וייצג אותו, התחושות שמציפות אותו הן לרוב פחד וחוסר אונים.

התחושות האלה יינתנו לסילוק רק באמצעות כלים נכונים ומשכנעים בהם עורך הדין ישתמש.

האזרח חסר הישע יחפש אחר מישהו שיחליף את תחושת הפחד שבקרבו בתחושה של אופטימיות וביטחון, וכדי לעשות זאת על עורך הדין להיות מספיק משכנע.

יכולת שכנוע הינה דבר נרכש, ומי שיש לו את הכלים הנכונים ויודע במה להתמקד במסגרת תפקידו, יוכל לשכנע אחרים לבחור בו בקלות.

לפניכם 3 חיזוקים לאיך להיות עורך דין משכנע יותר.

 

חליפה היא עטיפה יפה

החזות היא חלק בלתי נפרד מהרושם הכללי שעורך הדין מותיר בלקוח. בפגישה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי, חשוב להגיע בלבוש ומוקפד ומסודר. אם עורך דין מגיע לפגישה הראשונה כשהוא  לבוש בסרבל וג'ינס זרוק, תהיה אווירה של זילות, ועורך הדין ייראה מרושל ויצטייר כחובבן. לעומת זאת, הצטיידות בחליפה יפה ומכובדת תיצור רושם רציני. עורך הדין יצטייר כאדם מקצועי ואיכותי, אשר מודע לתוקף תפקידו, ומכאן שחשוב לו לכבד את עצמו ואת המיוצגים שלו. הנראות היא חלק בלתי נפרד מהחבילה הכוללת, ותשומת לב לפרט הקטן אך חשוב פלאים הזה תהפוך אותך מיד לעורך דין משכנע יותר.

 

מיתוג איכותי של משרד עורכי הדין

בעידן הטכנולוגי הקיים, כרטיס הביקור של כל עורך דין הוא אתר שמגולל את קורות חייו ואת תחומי העיסוק שלו. ככל שתרבו להשקיע בכרטיסי הביקור המקוונים שלכם, ותיצקו לשם תוכן וביקורות של לקוחות עבר שיצאו מרוצים, כך תחזקו את הרושם שנוצר בקרב מי שמחפש אחר עורך דין טוב. דוגמא למיתוג איכותי של משרד עורכי דין מוביל בתחום פשיטת הרגל הוא האתר הבא https://www.yml-law.co.il . באתרם, עורכי הדין מספרים על השירות הניתן עבור קהל הלקוחות, מוסרים מידע רלוונטי בנושא פשיטות רגל ומפרסמים ביקורות של לקוחות עבר. כאשר המשוטט באתר נגלה לכל המידע החשוב והרלוונטי הזה, הוא משוכנע באותו השלב שמדובר בעורך דין איכותי שבקיא מספיק בתחומו כדי לייצג אותו.

 

הקפדה על קורות חיים מקצועיים

אם אתם בשיאם של ראיונות למשרדים, ואתם רוצים להצטייר בפני המגייס כעורכי דין משכנעים, עליכם להקפיד על קורות החיים שאתם מגישים. חשוב שקורות החיים יהיו תכליתיים, אך יחד עם זאת להביא לידיעה נתונים שיקדמו אתכם ויותירו רושם חיובי. השתדלו לבצע הגהה יותר מפעם אחת, וכך לוודא שאין טעויות כתיב ופיסוק. יש נטייה לצרף תמונה, אולם במקרה הזה לא מדובר תמיד במעשה שעושה עימכם חסד, מאחר ויכול להיווצר רושם מסוים שלא בהכרח משקף את מי שאתם, כך שהשתדלו להימנע.

 

אנשי חוק

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא