חיפוש

התקנת סגירת חורף במרפסת – האם זה חוקי?

בתקופה האחרונה אנו שומעים על מקרים רבים שבהן רשויות מקומיות ועיריות שולחות בקשות של פינוי מרפסות וחללים חיצוניים שמוגדרים כלא חוקיים. מדובר לעיתים בחללים שיש בהם סגירת חורף מסוגים שונים. עובדה זו גרמה לרבים לתהות – האם העניין מתרחש בעקבות עבירה על החוק שנוגעת לסגירת החורף? כדי לענות על שאלה זו, יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את המומחים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל הפרטים המעודכנים והאמינים ביותר למה אומר החוק בכל הנוגע להתקנה של סגירת חורף במרפסת, היינו צריכים לפנות אל מי שמכירים את העניין מקרוב. מדובר באנשים שקיבלו לאחרונה צו הריסה של המרפסת שלהם. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בתחום הנדל"ן וציינו כי אנו כותבים מדריך בנושא.

מרבית הגורמים שסייעו לנו להגיע למסקנה ביקשו להישאר בעילום שם. כך שלא נוכל להודות להם באופן אישי. בחרנו לנצל את הבמה ולהודות להם באופן כללי על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לענות לרבים על התהייה החשובה.

 

אז מה קורה עם התקנת סגירת חורף במרפסת – האם זה חוקי?

מעל ל – 10 אנשים ענו לנו תשובה חד משמעית בנושא – סגירת חורף למרפסת הינה חוקית לגמרי במידה והיא מתבצעת במרפסת שנחשבת לחוקית. אנשים שהרסו להם את המרפסת לאחר שקיבלו צו, אמרו לנו שהם ביצעו בנייה לא חוקית. כך שההרס נגע למרפסת עצמה ולא לסגירת החורף. אז אם יש לכם מרפסת שבנויה באופן חוקי – אין שום בעיה להתקין עליה סגירת חורף.

 

בחירה נכונה של סגירת חורף

רבים מהגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך אמרו שיש 2 נושאים חשובים שראוי להתמקד בהם במדריך זה פרט לעניין החוק:

  1. בחירה נכונה של סגירת חורף
  2. בחירה נכונה של חברה

נאמר לנו שאתם צריכים לערוך בירור מקיף אודות סגירות החורף השונות. שכן, יש כאלו שמעוצבות בסטייל בעוד אחרות פחות. בנוסף, יש סגירות חורף עם מנוע ויש ידניות, כך שכדאי שתבדקו את כל האפשרויות כדי שתוכלו לבחור את זו המתאימה לכם ביותר.

 

בחירה נכונה של חברה

יש לא מעט חברות שמציעות מכירה והתקנה של סגירת חורף במרפסת. אם המרפסת שלכם חוקית, עליכם לערוך בירור מקיף ולבדוק פרטים אודות חברה מומלצת. כזו שתבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר. אנו ממליצים לכם לערוך חיפוש מקיף ברשת ולקרוא חוות דעת מצד לקוחות על החברות השונות. ניתן לקרוא את חוות דעת אלו בפלטפורמות שונות, למשל:

  • פורומים
  • קבוצות פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שהתקנת סגירת חורף במרפסת היא חוקית לגמרי אם יש לכם מרפסת שעומדת בתנאי החוק.

מרפסת תריס חורף

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא