חיפוש

מוצאים את הכוח – הספר שיעזור לכם לאסוף כוחות

בתוך כל אחד מאיתנו טמון מאגר עצום של כוח אישי וחוזק פנימי. עם זאת, קשה לנצל את מקור האור הזה כאשר אנו מתמודדים עם כישלונות ואתגרים. אם אתם עוברים תקופה קשה, הספר של רוברט גרין יראה לכם, איך לטבול לתוך מאגרי הכוח הפנימיים שלכם ולצבור את הכוח להתמודד עם כל מה שהחיים מזמנים לכם. כל זאת, בספר שמאגד עבורכם את 48 החוקים שיעזרו לכם להעצים את עצמכם.

 

זכרו שיש לכם כוח וחוזק פנימי

כשהעולם מושך אותנו למטה, קשה למצוא את הכוח הפנימי שלנו להמשיך. אנו עלולים להרגיש לחוצים ומבולבלים, ותוהים כיצד לקחת עוד רגע מהמצב שלפנינו. אנו רואים כל הזמן מאמרים שמקוננים על השפעות הלחץ בחיינו ומציעים דרכים להפחית את גורמי הלחץ שלנו. דבר מעניין אחד לגבי לחץ הוא שלעתים קרובות אנו חושבים עליו כשלילי.

אנחנו חושבים שזה מעלה את לחץ הדם שלנו, פוגע בבריאות שלנו וגורם לנו להרגיש נורא. אנו רואים בלחץ מפחיד או רע ואנחנו רוצים להימנע ממנו. האמת היא שחוקרים מגלים שלא כל כך הלחץ משפיע לרעה על הבריאות והלך הרוח שלנו. זה היחס שלנו ללחץ, ולחץ ניתן לנהל באמצעות כוח פנימי.

מוצאים את הכוח - הספר שיעזור לכם לאסוף כוחות

לנצח את הפחד ולהרוויח את כוחנו בחזרה

בספר כוח: 48 החוקים, מדגים ומסביר רוברט גרין באמצעות 48 חוקים שיעזרו לכם לאסוף את עצמכם מחדש, ולמצוא את הכוח הטמון בתוכם. החוקים של רוברט גרין מכסים את מגוון הצרכים האנושיים ויעזרו לכם לפתח את היכולת וההבנה הדרושים על מנת להיות האדונים של עצמכם. לקחת את הפוטנציאל שלכם ולתרגם אותו לכוח ייחודי שכולו בשליטתכם. כוח שישמש אתכם בכל צעד ושלב בחיים על הצד הטוב ביותר.

 

לאמן את הכוח הפנימי שלכם

ניתן למצוא משאבים בעולם, בגופכם ובנפשכם. אין צורך לקשר את מיקום המשאב למיקום הבעיה. לדוגמה, ביטוח בריאות טוב יותר (משאב בעולם) יכול לעזור עם מחלה כרונית (בעיה בגוף), ויותר ביטחון עצמי (משאב בתודעה) יכול לעזור עם הצורך להוכיח את היכולות שלכם בעבודה ( בעיה בעולם).

הבנה של המשאבים הללו תעזור לכם להבין טוב יותר איך לאמן את הכוח הפנימי שלכם. איך לגייס את המשאבים הממשיים, הרוחניים והנפשיים שלכם במטרה לחזק את עצמכם מבפנים.

 

לסיכום

אם גם אתם רוצים להבין את הנקודות המרכזיות של הספר המופלא של רוברט גרין, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס אל האתר של בוקי, ולבחון בעצמכם את המגוון העשיר של ספרים מז'אנרים שונים. עם תקצירים כתובים ומוקלטים.

שיעזרו לכם לנצל את הזמן שלכם על הצד הטוב ביותר, וליהנות מכל חוכמת העולם הספרותי מבלי לבלות שעות בקריאה. תוך כדי הנגשת הנקודות העיקריות של כל ספר וכל המידע הדרוש לכם על מנת להרחיב את הידע הכללי שלכם.

מוצאים את הכוח - הספר שיעזור לכם לאסוף כוחות