חיפוש

המדריך למציאת עורך דין לרשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא מקרה קשה שאדם מסוים נפגע כתוצאה מטיפול לא ראוי או לא נכון או לחילופין היעדר טיפול בזמן והאדם שתובע סובל כתוצאה מכך. כאשר מגיעים למצב שיש הסתבכות רפואית ורוצים לתבוע על רשלנות רפואית חייבים לקחת עורך דין רשלנות רפואית שזהו עיקר עיסוקו והוא הינו בקיא בענייני רשלנות רפואית.

 

מומחה בתחום – עו"ד שעיקר עיסוקו הוא בתחום הרשלנות הרפואית

לכל דבר רציני בחיים נרצה לפנות רק למומחה, מומחה לרפואה, מומחה למשכנתאות ועוד. כאשר מגיעים לסיטואציה בה רוצים לתבוע לרשלנות רפואית חייבים לקחת רק עורך דין שמבין ברשלנות רפואית שעצם היותו כזה הופך אותו לבקיא בתחום והוא מכיר היטב את עולם רשלנות רפואית.

באם מדובר על עורך דין מקצוען בתחום זה, הוא בוודאי מכיר שמות של רופאים, של נותני שירות, של גופים שפועלים מאחורי הקלעים בבתי חולים השונים ויש לו אנשי קשר שיכולים לסייע לו בשאלות שעליו לשאול ותחקירים שעליו להכין.

 

הניסיון עושה את ההבדל – כמה זמן העורך דין עוסק בתחום

בגלל שתחום רשלנות רפואית יכולה להוביל עד לשלילת רישיון רפואי, שזהו עניין גדול בפני עצמו, לא נרצה שעורך הדין שלנו לא יהיה מספיק מנוסה. לעיתים שמתחילים בתביעות מהסוג הזה שיכולות "ליפול" יש אפשרות שהנתבע בתיק יהפוך לתובע ויתבע על הוצאת דיבה.

חשוב לפנות רק לאיש מקצוע כמו עורך דין רשלנות רפואית ולא עורך דין מעולם אחר, משך הזמן שעורך הדין מתעסק בתחום יקבע את רמת הידע שלו, ממה צריך להיזהר ומה צריך לעשות כדי שהתביעה תצליח.

 

המלצה מחברים/מכרים – ההמלצה הכי נכונה

אם יש לכם חבר או מכר שחלילה עבר רשלנות רפואית בכל צורה, כדאי ורצוי להתייעץ איתו וזאת מכיוון שכבר היה במקום שאתם נמצאים בו כעת. קבלת המלצה מאדם כזה על עורך דין רשלנות רפואית היא ההמלצה הטובה ביותר שתקבלו, היא תחסוך לכם המון זמן וסביר להניח שגם המון כסף.

גם אם קיבלתם המלצה כזאת כדאי לבדוק האם העורך דין של החבר/ מכר מתאים גם לתיק שלכם כי זה תחום רחב וישנן התמחויות שונות לכל מקרה.

 

קיבלתם המלצה? מה עושים עכשיו?

אחרי שכבר קיבלתם המלצה או מצאתם עורך דין לרשלנות רפואית כדאי להיכנס לקבוצות השונות בפייסבוק ולבדוק שם לגבי אותו עורך דין, יכול להיות מצב שבו מצאתם עורך דין באינטרנט אבל בגלל שהשיווק שלו מצוין ובפועל זה לא נכון. בדיקת עורך הדין ברשתות החברתיות יכולה לבסס או לשלול את מי שמצאתם, הרי אין כמו חוכמת ההמונים לבדיקות מסוג זה.

 

לסיכום

מציאת עורך דין לרשלנות רפואית צריכה להסתמך על מספר דברים כדי להפחית סיכונים ולקבל את הרמה הטובה ביותר. אל תשכחו שבתביעת רשלנות רפואית יש לכם גם סיכון ולכן עדיף לא לחסוך במאמצים וכסף במציאת עורך דין לרשלנות רפואית.

איש משפט

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא