חיפוש

הכלי שמכניס לעורכי הדין הגדולים ביותר עשרות שיחות בחודש

אתם מעולים בתחום שלכם, אתם מצליחים בתיקים של הלקוחות ולגמרי יודעים מה אתם עושים. אבל אם  נודה באמת, בא לכם קצת יותר. יותר לקוחות, יותר פניות, יותר תיקים ויותר הצלחות. הגיע הזמן להכיר את כלי הפרסום שיקחו אתכםל צעד אחד קדימה.

 

הכל מתחיל בחיפוש אחד קטן…

מי לא שמע על גוגל? בארה"ב אפילו הפכו את זה לפועל עם הביטוי “Google it”. תחשבו על עצמכם, כמעט כל דבר שאתם צריכים לחפש, ככל הנראה יתחיל בגוגל. רופאים, מטפלים וכן, גם עורכי דין. לא סתם קידום אורגני בגוגל לעורכי דין נחשב לאחד הכלים המוצלחים ביותר.

קידום אתרים בגוגל, או בשמו השני SEO הוא אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר לעסקים הקיימים היום, עורכי הדין הגדולים בישראל משקיעים לא מעט בקידום האתר ולא סתם, אבל למה קידום אתרים כל כך חשוב?

 

החשיבות של קידום אתרים

תחשבו על זה שאתם פותחים עסק, אבל במקום פיזי, שלא עוברים בו כמעט אנשים או רכבים. גם בחרתם שלא לפרסם את העסק, כך שאיש גם לא יגיע אליו באופן מיוחד. האם הייתם מצליחים למכור או להפוך את העסק למשגשג? כנראה שלא. לא כי אתם לא טובים, אלא כי אף אחד לא שמע עליכם.

קידום אתרים בעצם עוזר לייצר יותר טראפיק (תנועה) של גולשים לאתר שלכם ומגדיל את פוטנציאל הלקוחות שלכם. האתגר הגדול בקידום אתרים, הוא שהתחרות מאתגר, בטח כאשר מדובר על תחום עריכת הדין, שנחשב לתחרותי במיוחד. אז איך בולטים מעל המתחרים?

 

להיות הכי טוב

כן נשמע מצחיק לבקש ממכם להיות הכי טובים במה שאתם עושים, אבל זאת לא ממש הכוונה. הכוונה היא קודם כל להתמחות בנישה מסוימת, הרי ככל הנראה לא תופיעו מחר בבוקר בכל החיפושים של המקצוע "עורך דין", אבל אם אתם עורכי דין המתמחים בעברות תנועה חמורות, כמו נהיגה בשכרות וכד', התחרות מצטצמת.

בהמשך לזה, חשוב שתיקחו שותפים עסקיים מקצועיים, כאלה שיוכלו לקחת אתכם צעד אחד קדימה. אם תיקחו את שירותיה של חברת SEO שלא תביא אתכם לעמודים הראשונים בחיפושים רלוונטיים, לא תוכלו להשיג את המטרתכם, אז אל תתפשרו.

אל תפחדו להשקיע משאבים וכסף. אתם מאמינים בעצמכם? אז תשקיעו בשיווק של עצמכם, בסופו של דבר במקצועות מהסוג הזה, אתם העסק והעסק הוא אתם, אז תשקיעו. תשקיעו מחשבה, תשקיעו זמן בכתיבת תכנים, באתר שלכם ובספקים הטובים ביותר.

 

לסיכום

אם אתם רוצים להתחיל לייצר לידים איכותיים, אין ספק שמנוע החיפוש הגדול בעולם, בו אנשים מחפשים בדיוק גורמים מקצועיים כמוכם, יהיה התחלה מעולה. על מנת להגיע לשם, חשוב שתמקדו את תחום העיסוק שלכם, תשקיעו בקידום האתר שלכם, בתכנים שאתם כותנים ובשיווק שלכם, כמומחים בתחומכם.

שיחה נכנסת

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא