חיפוש

ההתמודדות עם רשלנות רפואית באבחון מחלות

אם יש משהו ברור זה שכולנו סומכים בעיניים עצומות על הרופאים שלנו. אומנם זה נכון שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פונים לקבל במקרים מסוימים גם חוות דעת שנייה, אך נקודת המוצע היא לרוב שהרופאים שלנו בישראל טובים. עם זאת, אסור לנו לשכוח שכמו הרבה בעלי מקצועות אחרים, גם הרופאים עלולים להתנהג בצורה רשלנית ובלי כוונה לפגוע במטופלים שלהם. הבעיה היא שטעות של רופא עלולה לגרום אפילו למוות, מה שמסביר מדוע התחום של תביעות בגין רשלנות רפואית כל כך פורח בארץ. במידה וגם אתם חוויתם מצב כזה ואתם יודעים שהרופא שלכם אבחן בצורה לא נכונה את המחלה שממנה אתם סובלים – דעו שיש מה לעשות בנידון. אומנם זה נכון שלא תמיד ניתן יהיה לתקן את הנזק שנגרם כתוצאה מרשלנות הרופא, אך בהחלט יש אפשרות לגרום לרופא לתת את הדין על מעשיו. זו הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לוותר על הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית ויפה שעה אחת קודם.

 

מה הסיכוי שלכם לנצח?

האמת היא שכאשר מדברים על רשלנות רפואית אנחנו יכולים לראות שלא תמיד התובע מנצח אך לא תמיד ההגנה שמקבל הרופא תעזור לו. כלומר, הדעה הרווחת בישראל היא שהרופאים מגיעים עם סוללה של עורכי דין ועם בית חולים שלם שעומד מאחוריהם ומגן עליהם. עם זאת, בפועל מי שקובע האם מדובר היה על רשלנות רפואית או לא זה בית המשפט, ולכן תמיד יש לכם סיכוי לנצח. לא קל לקבוע מראש מה הסיכויים שלכם לנצח במשפט ולקבל פיצויים על הנעשה, אך זהו בדיוק התפקיד של עורך הדין שלכם. עורך דין רציני שיוכל לייצג אתכם בתביעת הרשלנות הרפואית הוא איש המקצוע שיעזור לכם להבין האם יש עילה לתביעה או לא. לכן חשוב שתבדקו בידי מי אתם מפקידים את המשימה הזאת, כי לפני הכול אתם צריכים להרגיש שיש לכם על מי לסמוך.

 

עורך דין מומלץ

חשבתם שכל אדם שלמד משפטים ושיצא לו להתמודד עם מקרים של רשלנות רפואית יוכל לעזור לכם ולייצג אתכם בתביעה כזאת? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ממש כפי שבכל תחום אחר הייתם רוצים לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר, כך כדאי לעשות גם כאשר אתם מחפשים לכם עורך דין מוביל כמו למשל עורך דין דיני רשלנות רפואית דוד פייל. עוה"ד שלכם צריך להיות איש מקצוע רציני, אמין וגם עדיף שהוא יגיע עם כמה שיותר ניסיון בתחום הספציפי הזה. רשלנות רפואית וגם רשלנות רפואית וטרינרית זה משהו שדורש מאיתנו גם ידע בתחום הרפואה ולכן חשוב לבחור עו"ד שעולם המושגים הזה לא זר לו. מצד שני, לא תמיד חובה לבחור את עוה"ד הכי מוכר ואת מי שיגבה מכם את המחירים הכי גבוהים עבור שירותיו ויש מקום להשוות בין המחירים של כמה עורכי דין שונים.

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא