חיפוש

האם עדיף לפנות אל חוקר פרטי או עו"ד במקרה של בגידה?

כאשר אדם חושד שבן או בת זוגו בוגדים בו, מתלווה לכך תחושה קשה של חוסר אונים. זה קורה מכיוון שמבחינתכם אתם מבחינים בסימנים רבים בהתנהגות של בן או בת הזוג שמראים שמשהו לא מתנהל כשורה. מעבר לכך, מן הסתם במקרה שבו אדם מנהל רומן, הוא ימצא את כל הדרכים האפשריות להסתיר זאת מבן או בת הזוג שלו.

זה בדרך כלל כולל המון שקרים וסילוף של המציאות כדי להרחיק את בן הזוג מההבנה שאכן מתרחש אירוע של בגידה. כדי לדעת אם אכן החששות והחשדות שעולים בכם קשורים למציאות, אתם צריכים לפנות לחוקר פרטי.

 

תפקידו של חוקר פרטי בגילוי בגידה

חוקר בגידות מומלץ הוא קודם כל אדם ששומר על המקצועיות שלו. זה אדם שנשאר מרוחק רגשית מהסיטואציה. זאת בניגוד ללקוח עצמו שפונה לחוקר פרטי במקרה והוא חושש שבת הזוג שלו בוגדת בו. מן הסתם, מצידו של הלקוח האירוע מטלטל ברמה הרגשית באופן שלעיתים קרובות קשה לשאת, וקשה להישאר רגוע ולחשוב בצורה רציונאלית לאור חששות או חשדות מהסוג הזה.

במצב כזה, חוקר פרטי מקצועי ואמין צריך לתת את התשובה המדויקת והנכונה ביותר. זה נכון בין אם מדובר על אימות החששות והבאת ראיות לכך שיש מקרה של בגידה, ובין אם לא. כמובן שבמקרה שבו תקבלו את תוצאות החקירה ותגלו שאין כאן מקרה של בגידה, תוכלו להסיר דאגה מליבכם רק אם אתם באמת סומכים על החוקר הפרטי ותופסים אותו כמקצועי ואמין.

 

אילו סוגים של בגידות יכול לאבחן החוקר הפרטי?

אולי מבחינת הלקוח אופן הבגידה הוא לא הדבר החשוב ביותר, אלא התחושה הקשה שמביאה ההבנה לגבי הבגידה. עם זאת, ברמה המשפטית לפחות, לסוגי בגידה שונים יש משמעויות שונות. חוקר פרטי טוב הוא לא רק אדם שידווח לכם על מעשים ועל עובדות יבשות לגבי ההתנהגות של בן הזוג. שירות טוב של חוקר פרטי והבאת ממצאים איכותיים ובעלי משמעות, יהיו מלווים גם בהסבר על המוטיבציה של בן או בת הזוג הבוגדים למעשיהם, כלומר לסוג הבגידה.

יש מספר סוגים נפוצים של בגידות, שחוקרים פרטיים נתקלים בהם לעיתים קרובות ויודעים לזהות אותם:

  • ניהול רומן

ברוב המקרים, כאשר פונים אל חוקר פרטי עם חשש לבגידה, היא תאופיין בניהול רומן של בן או בת הזוג הבוגדים עם פרטנר אחד או יותר.

  • ניהול עסק פלילי מחתרתי

לבן או בת הזוג שלכם יש גישה רבה למסמכים ולעבודה שלכם. לכן, יש להם אפשרות גדולה הרבה יותר מאדם אחר להשיג מידע כלכלי לגבי מקום העבודה שלכם ולהשתמש בו נגדכם.

  • ניהול חיים כפולים

ישנם מצבים בהם בני זוג לא רק מקיימים קשר עם אדם אחר, אלא מנהלים חיים שלמים אחרים בנוסף.

חוקר בגידות מומלץ

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא