חיפוש

3 דברים שחשוב לבדוק לגבי עורך דין לנזקי רכוש

נגרם נזק לרכושכם ואתם מעוניינים לתבוע? חשוב שתפנו לעורך דין המתמחה לנזקי רכוש. בארץ פועלים מאות עורכי דין בתחום, כיצד נדע לבחור מתוכם את המתאים לנו ביותר? במאמר זה ריכזנו שלושה דברים שחשוב לבדוק לגבי עורך דין לנזקי רכוש, טרם נחתום על חוזה ההתקשרות.

 

מה חשוב לבדוק לגבי עורך הדין לנזקי רכוש?

במידה והחלטתם לתבוע תביעת נזיקין, או שחלילה, אתם עומדים בפני תביעה שכזו, מומלץ לפנות מידיית אל עורך דין נזקי רכוש, אך חשוב שתבדקו מולו את הדברים המהותיים הבאים:

 

  1. האם עורך הדין שפניתם אליו אכן עוסק בענייני רכוש?

עורכי דין רבים נוהגים להתמחות בכמה תחומים על מנת למקסם את כמות הלקוחות הפונים אליהם, אולם גם אם תביעות נזיקין נופלות במורכבות שלהן מתיקי גירושין או התחום הפלילי, יש הכרח לגלות בהן בקיאות ולדעת כיצד להדריך את התובע או להגן על הנתבע באופן מקצועי. כמו כן מומלץ לברר האם עורך הדין שלכם אינו נמצא בניגוד עניינים עם חברות הביטוח השונות.

 

  1. האם הנזק שנגרם לנו אכן שווה את עלות התביעה?

אנחנו עובדים שעות ארוכות ומצרפים שקל לשקל על מנת לקנות לעצמנו דברים שאנחנו אוהבים, לכן מרגיז כל כך שברגע של חוסר שימת לב, או חלילה, בזדון, מישהו פוגע ברכושנו. עורך דין טוב לנזקי רכוש ייתן לנו חוות דעת מקצועית מהם הסיכויים שלנו לזכות וילווה אותנו כאשר הסיכוי לכך גבוה, אך ימנע מאיתנו לצאת להרפתקה כספית שלא בהכרח תסתיים בתוצאה הרצויה לנו אם אינו סבור כך.

 

  1. האם עורך הדין אליו פניתם יכול לסייע לכם לאסוף את המידע הדרוש?

כאשר אנו באים להגיש תביעת נזיקין נטל ההוכחה מוטל עלינו, לכן כל תיעוד, צילום והערכת נזק הם קריטיים להצלחת התהליך. עורך דין טוב ידריך אתכם כיצד לאסוף את המידע הדרוש לכם, ולכן גם חשוב לפנות אליו סמוך ככל האפשר להתרחשות הנזק. חשוב לבחור בעורך דין שיסייע לכם במקרה ותתקלו בקושי, במיוחד אם עקב גילכם או מצבכם אתם מתקשים בכך. עורך דין טוב מייעץ, אך עורך דין מעולה מגיש לכם את כל הסיוע הנדרש לכם כדי שתוכלו לעמוד בהצלחה בנטל ההוכחה.

 

לסיכום

כאשר אנו מחליטים לתבוע תביעת נזקי רכוש, עלינו לזכור כי הוכחת הנזק מוטלת עלינו. לכן מומלץ לפנות לעורך דין הבקיא בנזקי רכוש על מנת שידריך אותנו צעד אחר צעד מה לעשות. חשוב שעורך הדין לנזקי רכוש יהיה מומחה לתחום וייתן חוות דעת מקצועית על הסיכויים לסיים את ההליך המשפטי בפיצוי כספי, יסייע בכל השלבים השונים בתהליך החל משלב איסוף המידע, התיעוד ואומדן הנזק, דרך ליווי משפטי ומיצוי זכויותיכם לאחר החלטת השופט בעניינכם.

מאזניים

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא