חיפוש

אתם רוכשים דירה למה חשוב לקחת 

ברכות, בשעה טובה ומוצלחת אתם מבקשים לרכוש דירה. האם אתם מעודכנים במגמות בשוק? האם אתם מכירים את המחירים, מה נראה לכם מחיר סביר? האם יש לכם מושג מה הן תוכניות הבניה לאזור המבוקש לכם? האם יהיה בית ספר לילדים ויציאה מסודרת לכביש המהיר? שאלות אלו ועוד רבות אחרות יקבלו תשובה ומענה על ידי ליווי של עו"ד מקרקעין.

 

ליווי עו"ד מקרקעין למה זה כדאי?

רכישת דירה היא אירוע משמעותי. זוהי סיטואציה שעבור רוב מוחלט של הרוכשים זוהי הרפתקה של פעם בחיים או לכל היותר מספר פעמים בודדות בחיים. מצב זה לכך שהידע, השליטה בחומר וההבנה בתחום הינם מוגבלים. גם אם נבצע עסקת נדלן פעם ב 5 – 3 שנים עדיין לא נוכל להיות ברמת שליטה גבוהה בתחום.

בשל כך העובדה שעסקת נדלן היא עסקה שהסכומים המעורבים בה הם משמעותיים עבור כל אחד והיא גוררת אותנו אל תחום שאין לנו ידע ממשי בו הופכת את רכישת הדירה לעסקה עם פוטנציאל נזק עצום. האפשרות שתבצעו רכישה לא טובה כזאת שלא תיקח בחשבון משתנים שונים ותביא לכך שהנכס שקניתם בסכום גבוהה יאבד מהערך שלו כעבור מספר שנים אז יש כאן בעיה.

לכן החשיבות של ייעוץ וליווי מקצועי הוא בעל משמעות עצומה. עו"ד יוני לוי משמש כיועץ ליווי לרוכשי דירה. החל משלב הבנת הצורך, היכולת הכלכלית ועד סגירת החוזה מול שוכרים עתידיים לדירה שתרכשו. כאשר אתם נעזרים בליווי של עורך דין מקרקעין, אתם אף פעם לא לבד.

ליווי עוד מקרקעין למה זה כדאי

איך ליווי נדלן מסייע ברכישת דירה?

מומחים בליווי רכישת נדלן מעניקים ללקוחותיהם סל שלם של מוצרים הכלולים בתוך רכישת הדירה המיועדת. כל שלב בתהליך יוכל לקבל את הזווית המקצועית הדרושה על מנת לקבל בסוף הדרך את הטוב ביותר :

  • מציאת הנכס – יכול להיות שתגיעו מוכנים עם הנכס שאתם רוצים לקנות, אך במידה ואתם בתהליך החיפוש, ליווי ברכישת נדל"ן יוכל לסייע לכם למצא את הנכס הנכון, את הנכס שיש לו גם עתיד, שהוא המתאים לכם בגיל, בסוג האוכלוסייה וברמת המחיר.
  • הכרת תוכניות הבניה – עו"ד העוסק בתחום יודע ומכיר את תוכניות הבניה הרלוונטיות לכל פרויקט, האם יש משהו נסתר, אולי יש בצמוד לבית שבונים תוכנית להקמת תחנת רכבת? את כל אלו עו"ד ידע לעדכן אתכם.
  •  סגירת החוזה מול הקבלן או המוכר- עסקת נדלן היא משמעותית ומרובת סעיפים. לא מן הנמנע שבמידה ולא תהיו ערניים אתם עלולים לעשות טעויות קשות שיעלו לכם לא מעט כסף.
  • לקיחת המשכנתא – לאחר שהכל נסגר, נשארה המשכנתא, עו"ד המלווה אתכם יסיעע לכם גם בתחום זה לקבלת תנאי העסקה הטובה ביותר.
  • ייעוץ בכל שלבי התהליך – עו"ד יוני לוי ידע ללוות אתכם בכל אחד משלבי התהליך מהפגישה הראשונה ועד הכניסה המיוחלת לנכס.

איך ליווי נדלן מסייע ברכישת דירה

עו"ד יוני לוי מתמחה בליווי רוכשי דירה

קניית דירה היא עסקה של פעם בחיים, ולא אין זאת מטאפורה. לכן חשוב מאד בעסקה זאת שרבים מאד משלמים עליה למשך שנים או שלושה עשורים לא יבצעו טעויות מיותרות. עו"ד יוני לוי מתמחה בליווי תהליכי רכישת דירה על כל השלבים הדרושים. החל מאפיון הצורך, הבנת הסכום ולסיום הרכישה. ליווי מקצועי יכול להיות שווה לכם סכומי כסף עצומים כמעט בכל אחד משלבי תהליך הרכישה.

אתם רוכשים דירה למה חשוב לקחת 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא