חיפוש

איך פותחים תיק בהוצאה לפועל?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות בחיפושים ברחבי הרשת מידי יום בתחום ההוצאה לפועל נוגעת לפתיחה של תיק. הדבר גרם לנו להבין שיש התעניינות רבה, אך אין מספיק מידע ברחבי האינטרנט. שכן, עובדה שאותם גולשים חוזרים שוב ושוב על החיפוש מבלי להגיע לתוצאה מספקת. הבנו שיש צורך בכתיבה של מדריך מעמיק בנושא, ולכן, עצרנו את שטף העבודה שלנו ויצאנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

מי עזר לנו בכתיבת המדריך?

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. היה חשוב לנו לפנות אל אנשים שיודעים דבר בתחום כדי שאלו יסייעו לנו בהסברים מקיפים הנוגעים להליך. כדי שנוכל להגיע אליהם, פרסמנו פוסטים ברחבי הרשת וביקשנו מאנשים שעברו את ההליך בעצמם, לשתף אותנו בכל הפרטים החשובים, כמו למשל:

  • איך ידעתם איך לפתוח את התיק?
  • מה השלבים שדרושים בהליך זה?
  • האם נעזרתם בגורמים חיצוניים בשלב מסוים? ועוד

המידע שנמסר לנו אפשר בסופו של דבר לכתוב את המדריך הנוכחי. כך שאנו מודים מאוד לאלו שסייעו. בזכותם, תהיה מודעות גבוהה לנושא זה.

 

איך פותחים תיק בהוצאה לפועל? – השלב ה – 1

אם מצאתם את עצמכם במצב שבו בעל חוב לא מוכן לפרוע את החוב שלו כלפיכם ואתם לא מצליחים להגיע להסכמה מולו, אתם צריכים לפתוח תיק בהוצאה לפועל. שכן, פתיחת תיק עשויה להביא בסופו של דבר להסדרה של התשלום המדובר ולפריעת החוב. בשלב הראשון, אתם צריכים להתייעץ עם עורך דין שבקיא בנושא ולבדוק שבאמת מדובר במצב שמצריך פתיחת תיק. אם אין לכם עורך דין צמוד, דעו שאתם יכולים ללחוץ על הקישור הבא ולהגיע אל עורך דין מומלץ: kisrael-law.co.il.

 

איך פותחים תיק בהוצאה לפועל? – השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לשוחח עם עורך הדין ולהציג בפניו את כל הפרטים. כדי שזה, יוכל לבדוק אם אכן קיימים המצבים שמאפשרים פתיחת תיק. ראוי שתדעו מראש כי אלו המצבים שמאפשרים את ההליך:

  • לאחר מועד התשלום האחרון שמופיע על שאר החוב
  • אם מופיע מועד תשלום אחרון בפסק דין כלשהו
  • אם עבר יום לאחר מועד תשלום שלא נפרע על ידי החייב

 

איך פותחים תיק בהוצאה לפועל? – השלב ה – 3

בשלב זה אתם יכולים לשבת רגל על רגל ולהמתין לתשובה. שכן, אם עורך הדין מצא שאחד המצבים שצוינו לעיל אכן באים לידי ביטוי, הוא יבצע את פתיחת התיק עבורכם וילווה אתכם לאורך ההליך המדובר. אתם לא תצטרכו לעשות יותר מידי, רק לקבל את ההוראות של עורך הדין שלכם וליישם את הבקשות שלו במידה ויהיו כאלה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך פותחים תיק בהוצאה לפועל. כעת, כשיש לכם את כל המידע, אנו מאחלים לכם שתעברו את ההליך בשלום ותמצאו עורך דין טוב.

תיק להוצאה לפועל

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא