חיפוש

תעשו את זה בצורה נכונה: איך להתגרש בלי להשאיר צלקת נפשית?

אנו שומעים מכל כיוון על ההשלכות הקשות של הליכי גירושין שונים. תרחיש זה גורם לרבים מאתנו לחשוב שמדובר בתהליך שחייב להשאיר צלקות נפשיות. מדריך זה עולה לאתר כדי לעשות סדר בדברים ולהציג את התמונה מנקודת מבט אחרת. הישארו כאן ותגלו את הטיפים שמאפשרים לזוגות לצאת מחוזקים לאחר הגירושין.

 

קודם כל – חותמים מראש על הסכם ממון

אם אתם רוצים להתגרש בצורה נכונה, עליכם להחזיק בהסכם ממון שנחתם על ידי עורך דין. שכן, הסכם זה מאפשר ליהנות בתור התחלה מבהירות ושקיפות בכל הנוגע לחלוקה של נכסים. מלבד זאת, הסכם הממון יקנה לבני הזוג ביטחון ויאפשר להם להיפרד כשיש בידם מסמך שמאגד את ההחלטות שאליהן הגיעו בעבר תוך הסכמה הדדית.

איך להתגרש מבלי להשאיר צלקת נפשית

פונים לייעוץ משפטי מקצועי ומומלץ

לא ניתן להציג המלצות על התנהלות נכונה לקראת הליך גירושין מבלי לציין את הפנייה לייעוץ משפטי מקצועי. שכן, זה משמש כמצפן עבור כל אחד מבני הזוג, הוא מציג בפניהם את ההליך שהם צפויים לקחת בו חלק. הרי רבים מאתנו שומעים על הגירושין ויודעים שמדובר בעניין מורכב מאוד, אך מעטים הם אלה שיודעים מה בדיוק צפוי להם. נציין שהפנייה לעורך דין מומלץ הינה חיונית להמשך הדרך. אם אינכם מכירים בעורך דין שעונה על קריטריון חיוני זה, עליכם להיכנס לקישור הבא וליצור קשר עם עורך הדין הטוב ביותר שיעניק לכם ליווי מקצועי ושקט נפשי: https://www.lawlink.co.il.

 

מקבלים ייעוץ פסיכולוגי מצד מומחים בתחום

זה לא סוד, מעטים הם הגרושים שמצליחים לשמור על יחסים טובים ביניהם. שכן, הליך הגירושין עצמו צפוי להוביל לקשיים בתקשורת. שמענו לא פעם על מי שנפגשו בכותלי בתי המשפט למשפחה וגילו שאין בידם את הכלים להתמודד עם הקושי הנפשי שבא לידי ביטוי בעת המפגש עם הצד השני. נמליץ בהזדמנות זו להסתייע בייעוץ פסיכולוגי שיעניק ליווי נפשי הולם. פנו עוד היום לקבלת ייעוץ בתחום, אם אתם מזדהים עם תרחיש זה ורוצים לעבור את המפגש המורכב במינימום פגיעה.

 

משאירים את הילדים מחוץ לתמונה

כל אחד מאתנו אומר לעצמו "לי זה לא יקרה. אני לא אערב את הילדים בריבים שיבואו לידי ביטוי מול בן או בת הזוג". אך לעיתים הדבר פשוט קורה, מבלי שאנחנו שמים לב אליו. בחרנו להציג את הסיטואציה המוכרת, כדי שתוכלו להיות מודעים אליה ולהימנע ממנה ככל הניתן. תשאירו את הילדים בחוץ ותהיו בטוחים שתפחיתו את הסיכוי להשארת צלקות על הנפש העדינה שלהם.

 

השורה התחתונה

אפשר להתגרש מבן או בת הזוג מבלי להשאיר צלקות נפשיות. כעת אתם יודעים מה צריך לעשות, כדי שהדבר יבוא לידי ביטוי בשטח. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את הטיפים שהוצגו לעיל ולגלות שהם מביאים לשינוי המיוחל.

עורך דין גירושין

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא