חיפוש

איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית: 4 דברים שחייבים לבדוק לפני פנייה לייעוץ

בחירה נכונה של עורך דין רשלנות רפואית צריכה להיות מבוססת על פרמטרים כמו ניסיון, המלצות, זמינות ותחום התמחות.

במאמר הבא נרחיב על כך אחד מהסעיפים האלה ונסביר מה בודקים לפני שמתאמים שיחת ייעוץ

התייעצות עם עורך דין שמתמחה ברשלנות רפואית היא לעיתים קרובות מה שעושה את ההבדל בין טיפול אמין, מקצועי ומקיף בתיק – לבין בזבוז של זמן ומשאבים. אבל בשביל להשיג את המטרות של התביעה ואת הפיצוי הכספי האולטימטיבי, זה חשוב להתייעץ עם עורך דין מיומן. מכאן והלאה, השאלה המתבקשת היא כיצד בוחרים אותו.

הנה למשל 4 דברים שאותם כדאי לבדוק לפני שפונים להתייעצות עם עורך דין שמתמחה ברשלנות רפואית:

 

  1. מספר שנות ניסיון

עורך דין רשלנות רפואית חייב להיות מנוסה. בתחום הזה של דיני נזיקין בכלל ורשלנות רפואית בפרט, הניסיון משחק תפקיד חשוב. כאשר עורך הדין הוא מנוסה, זה אומר שהוא כבר פגש תיקים דומים ושהוא בקיא בפסקי הדין התקדימיים והרלוונטיים. לאחר מכן, כל שנותר לעורך הדין לעשות הוא להשתמש בידע הזה כדי לקצר את משך הזמן שעובר מהרגע שבו מגלים שקמה עילה להגשת תביעה ועד שמסיימים את הטיפול בתיק בין כתלי בית המשפט.

 

  1. המלצות

מאוד כדאי לתת עדיפות לעורך דין רשלנות רפואית עם המלצות מבוססות. את ההמלצות אפשר לקבל דרך חברים, קרובים ובני משפחה. במידה ורוצים לקבל המלצות אבל לא מכירים באופן אישי מישהו שכבר שכר את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית והיה מרוצה, ניתן להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

 

  1. זמינות

חשוב לבדוק מה רמת הזמינות של עורך הדין לצורך הטיפול במקרה. בתחום של רשלנות רפואית יש התיישנות, מה גם שעלול להיות קשה למצוא את המסמכים התומכים בטענת התביעה אם עורך הדין מתעכב או מטפל בלקוחות אחרים. כאן אפשר גם לראות את היתרון של אנשי מקצוע מיומנים כגון עורך דין דוד פייל, שמכירים בחשיבות של הזמינות ושל הטיפול המהיר בתביעה.

 

  1. תחום התמחות

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא בטוח שכל עורך דין רשלנות רפואית יתמחה בדיוק באותו נושא. על קצה המזלג, אפשר להזכיר את האופי השונה של טיפול במקרים כמו רשלנות רפואית בהריון, רשלנות רפואית בניתוח, רשלנות רפואית באבחון מחלה וכן הלאה. בהקשר הזה, ההמלצה היא לבדוק עוד לפני הייעוץ במה בדיוק מתמחה אותו עורך דין וכמה זה רלוונטי עבור הלקוחות.

לסיכום, כדאי לבחור עורך דין רשלנות רפואית לפי פרמטרים מבוססים. בין היתר, רצוי לשים את הדגש על שיקולים כגון מספר שנות ניסיון, המלצות מנומקות, זמינות לטיפול בתביעה וכמובן תחום התמחות. לאחר מכן, ניתן לתאם ייעוץ ולהתקדם בתהליך.

 

שופט

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא