חיפוש

איך לבחור עורך דין טוב?

כולנו נדרשים לפעמים להשתמש בעורך דין כדי לבצע הליך משפטי מסוים.

בין אם אתם מוכרים דירה ובין אם אתם רוצים לתבוע מישהו על עול כזה או אחר, חשוב שתיקחו עורך דין מקצועי ומהימן שאתם תוכלו לסמוך עליכם.

בחירת עורך דין תלויה בלא מעט שיקולים שונים כי כל עורך דין מתמקצע בנושאים אחרים ועובדות בשיטות שונות.

אמנם יש עוד הרבה דברים שצריך לבדוק, אך הנה כמה נושאים שחשוב מאוד שתבדקו לפני שאתם מתעסקים בבחירת עורך דין.  

 

עורך דין טוב- ניסיון וותק

חשוב מאוד לוודא שעורך הדין שאתם בחורים התנסה בעבר בתיקים דומים ושיש לו את ההכשרה והניסיון המתאים למקרה שבו אתם נמצאים. ככל שעורך הדין שלכם עבר יותר תיקים כלאה, כך תגבר היכולת שלו לעזור לכם לנצח בתיק ולהשיג את מבוקשכם. שאתם מדברים אתו, אל תתביישו לשאול באילו תיקים הוא התנסה בעבר ואפילו לגלגל את השם שלו בגוגל כדי לראות כמה שנים הוא עובד.

 

ביטוח בנושא אחריות מקצועית

לא הרבה אנשים מכירים את הנושא הזה, אך לעורך דין מקצועי ורציני צריכה להיות פוליסת ביטוח על אחריות מקצועית. זהו ביטוח שיפעל במידה ועורך הדין שלכם גרם לתיק שלכם ליפול ולכם להפסיד בתביעה בגלל רשלנות מקצועית כאשר היה חמור מקצועי שהוא היה צריך להמציא והוא לא זכר או לא ידע שהוא צריך להביא אותם. חשוב לבקש את פוליסת הביטוח מעורך הדין ולראות שהיא בתוקף

 

שקיפות, שיתופיות וזמינות

גם אם אתם מאוד סומכים על עורך הדין שלכם, אתם עדיין צריכים להיות מעורבים בתביעה ולדעת מה קורה בכל שלב ושלב. שימו לב שאתם בחורים עורך דין שלא ישאיר אתכם מאחור ושיסביר לכם לאורך כל התהליך מה אתם צריכים לעשות ומה סטאטוס התביעה. אתם יכולים לעשות את זה בעזרת המלצות וביקורת שהיו על עורך הדין בתיקים קודמים שלו.

 

משרד עורכי הדין שבו עורך הדין עובד

רוב עורכי הדין עוברים בעברם או עובדים בשיתוף פעולה או תחת משרד עורכי דין גדול. חשוב שתראו באילו משרדים עורך הדין שלכם עבר התמחות ועם אילו משרדים הוא עובד. התמונה הזו תאפשר לכם לדעת טוב יותר מה היה הניסיון שלו ולדעת כמה הוא מקצועי ביחס לשאר עורכי הדין בתחום שלו. חיבור למשרד עורכי דין חשוב וגדול מראה על איכותו של עורך הדין.

בסופו של דבר חשוב  יש המון עורכי דין שונים , לכן חשוב שתבחרו בעורך דין שייקח לכם את המחיר המתאים לכם ביותר ושיעזור לכם להשיג את המירב מהמצב שלכם. חשוב לסגור מראש עם עורך הדין כיצד ומתי מתבצע התשלום. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו כדי לבחור עורך דין שיתאים לכם ביותר ולראות איך נכון לכם להמשיך. המון בהצלחה!

* אין האמור לעיל מהווה ייעוץ משפטי, כל שימוש במידע היינו באחריות הקורא בלבד.

פטיש

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא