חיפוש

איך בוחרים במגשר מקצועי ומומלץ?

בחירה במגשר צריכה להיעשות תוך היכרות מעמיקה עם התחום. אנו מציבים את העובדה הזו לאחר ששמענו על מי שבחר מגשר באופן אקראי, מבלי לדעת מה עליו לבדוק תחילה ואיך. החלטנו להוציא לאור מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הדרכים השונות שיאפשרו לכל אחד לבחור במגשר מקצועי ומומלץ. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת בקלות ובמהירות. 

 

מה זה מגשר בכלל?

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרכים המומלצות ביותר לבחירה של מגשר, עלינו להיות בטוחים כי כלל הקוראים שלנו יודעים מי הוא מגשר ומהו תפקידו. נציין בקצרה כי מגשר הוא מי שעבר הסמכה בתחום הגישור. התפקיד שלו הוא בעצם לנהל את הליך הגישור שיכול לבוא לידי ביטוי לקראת גירושין, סכסוך בעקבות ירושה ועוד.

חשוב מאוד לבחור במגשר שנחשב למקצועי ומומלץ שיש לו ידע וניסיון מקצועי. פרט לכך, יש לבדוק כי מדובר במי שיש לו כושר מנהיגות והובלה. שכן, כל התכונות הללו יסייעו להליך הגישור ויאפשרו לכם להיות בטוחים שזה יתבצע על הצד הטוב ביותר.

מתווך

דרך מספר 1 שתאפשר לכם לבחור נכון: תערכו בירור עם מכרים שהסתייעו במגשר לאחרונה

הדרך הראשונה שתאפשר לכם להגיע אל מגשר שעונה על כל הקריטריונים שצוינו בפסקה לעיל היא באמצעות שים עם מכרים שלכם. שימו לב, אלה יכולים להיות קרוב משפחה, חברים, שכנים או קולגות. תשאלו אותם אם הם עברו לאחרונה הליך של גישור גירושין או הליך של גישור משפטי מתחום אחר ותבררו מה דעתם על המגשר. אם תשמעו חוות דעת חיוביות, תוכלו לפנות אליו.

 

דרך מספר 2 שתאפשר לכם לבחור נכון: תקראו חוות דעת ברשת

את הדרך השנייה אתם יכולים לבצע לאחר יישום הדרך הראשונה או בנפרד. כדי להביא את הדרך הזו לידי ביטוי, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות מגשרים שונים. אנו ממליצים לכם ליישם את דרך זו, מכיוון שהיא תאפשר לכם לדעת הכל על גישור במינימום מאמץ.

מתווך

תעבירו את זה הלאה

עכשיו אתם יודעים מה זה גישור ומה הן הדרכים הטובות ביותר לבצע את ההליך. בשלב זה נותר לכם רק להעביר את המידע שקיבלתם פה אל מי שזקוק לו. שכן, יש לא מעט אנשים שמוצאים את עצמם תרים אחר דרכים שונות שיאפשרו להם להגיע אל מגשר. אם אינכם יודעים איך לעשות זאת נציין כי תוכלו להעביר את המידע לאחרים תוך שימוש בכל מיני דרכים, למשל:

  • באמצעות כתיבת פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא
  • באמצעות שיח עם מכרים שמחפשים מגשר
  • באמצעות כתיבת חוות דעת בלשונית הביקורות של גוגל ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור במגשר מקצועי ומומלץ. כעת יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שעליכם רק ליישם את אחת או שתי הדרכים שהוצעו לעיל.

מתווך

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא