חיפוש

איך בוחרים את העו"ד הנכון להליך גירושין?

גירושין הם לא דבר נעים. לעיתים הליך הגירושין מוציא מבני הזוג הנפרדים רגשות קשים של טינה ורצון לנקום בבן הזוג השני בהסכמי הגירושין. זה בהחלט לא קל להתעמת עם אדם שחשת כלפיו רגשות של חיבה ואהבה, והייתה לכם כוונה לחיות חיים משותפים, לבנות משק בית משותף ולגדל יחד ילדים.

לצד זאת, עורך דין טוב ומיומן ידע להקטין ככל האפשר את המתחים בין בני הזוג, ולייצר הסדר שיהיה טוב ככל האפשר לשני הצדדים, תוך מתן כל הרגישות הנדרשת ותוך שמירה על טובת הילדים.

 

חשיבות היחס האישי

עורך דין העוסק בענייני גירושין צריך להיות קודם כל אדם שמסוגל לתת יחס אישי ללקוחותיו. כאמור, גירושין זה דבר מאוד לא נעים במרה הרגשית, ובמעמד הזה הייתם רוצים לידכם לא רק איש מקצוע, אלא אדם שמסוגל להקשיב לכם, לרצונות ולצרכים שלכם בכל הקשור לתהליך. עורך דין ערן עזרא יודע לתת את המענה הזה על הצד הטוב ביותר.

 

עורך דין שיודע לעשות גישור

עקב היותו של תהליך הגירושין תהליך רגיש מאוד, זוגות רבים היו רוצים לנהל את הפרידה שלהם ואת הפנייה של כל אחד מהם לדרך משל עצמו, בצורה הכי נעימה ומכבדת שאפשר. זוגות רבים לא רוצים להיכנס למלחמה בינם לבין עצמם שתתודלק על ידי עורכי הדין, ותכלול התעמרות וויכוחים ברמה נמוכה על המשאבים המשותפים שצריך לחלק בין בני הזוג ועל תשלומי המזונות או הזמן שבו הילדים ישהו אצל כל אחד מבני הזוג הנפרדים.

על כן, רבים מהם פונים לתהליך גישור בטרם הגירושין שלהם. הגישור מאפשר לבני הזוג להתגרש עם מינימום צרות כלכליות ורגשיות, ובעצם לשתף פעולה בתהליך הגירושין.

 

חשיבות הניסיון של עורך הדין

בגלל שגירושין זאת סוגיה מסובכת גם ברמה הרגשית וגם ברמה המשפטית, כדי לבחור עורך דין טוב לגירושין צריך לבחור באדם מנוסה. עורך דין מנוסה מכיר כבר את כל הבירוקרטיות הקשורות בתהליך הגירושין ולא יהי מופתע מהן.

כך הוא יוכל לנהל את התהליך בצורה הכי יעילה והכי נעימה שאפשר, כדי שכל הצדדים יצאו נשכרים. עורך דין עם נסיון כבר מכיר את הטעויות שאפשר לעשות כאשר מתגרשים, ועלולות ללוות אתכם גם שנים לאחר מועד הגירושין עצמו. על כן, עורך דין מנוסה יודע לבנות הסדר בר קיימא שיחזיק לאורך הזמן.

 

יש להפעיל שיקול דעת

הדבר שהכי חשוב להקפיד עליו הוא להפעיל שיקול דעת בבחירת עורך הדין. אל תתפשרו על אדם שאתם לא סומכים עליו או שלא נראה לכם מתאים. חשוב לבחור באדם שנראה שאפשר לסמוך על מילתו והוא הגון. בין אם אתם לקראת תהליך גירושין ובין אם אתם כבר במהלך התהליך ורוצים להחליף עורך דין, סמכו על האינטואיציה שלכם.

עורך דין לגירושין

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא