חיפוש

אוצר המילים של עולם המשפטים בערבית מדוברת שחייבים להכיר

בטח לא פעם ולא פעם הייתם בסיטואציה בה אתם רוצים להכיר לפחות כמה מילים ומשפטים בערבית, לפניכם מספר משפטים שאסור לפספס וכל הסיבות שכדאי לכם להעמיק בלימודי הערבית – השפה והתרבות כך שתוכלו לדעת קצת יותר ממשפטים מוכרים ובודדים.

 

למה חשוב ללמוד ערבית

העשרת מגוון השפות שלכם היא תמיד חשובה הן מבחינת היכולת שניתנת לכם לתקשורת טובה יותר עם אנשים שאינם דוברים שפה משותפת עמכם והן מבחינת חידוד אונות שאחראיות על השפות במוח. ערבית היא אחת מחמשת השפות הפופולריות בעולם וערבית מדוברת היא השפה שאותה מדברים בין ערביי ישראל והן בעשרות מדינות בעולם.

 

מה לומדים בקורס של "מדוברת"

במכללה תמצאו לימוד אונליין במדוברת וגם קורסים בסניפים המפוזרים ברחבי הארץ, קורס הדיגיטל של מכללת מדוברת מציע קורס לצפייה במשך שנה בעלות של 597 שקלים בלבד, הקורס כולל 33 סרטונים על כל מה שחשוב לדעת בערבית מדוברת בסיסית, בנוסף תחוברו לקבוצת וואצאפ שקטה לטובת לימוד אוצר מילים ותתחברו לקבוצות העשרה יחד עם דפי תרגול לווידוא ההבנה שלכם.

 

מה ההבדל בין ערבית מדוברת לספרותית

ערבית מדוברת הינה השפה המשומשת ביום בין כל שיחה בין בני אדם, בטלוויזיה או בפוליטיקה וערבית ספרותית הינה שפה שמשתמשים בכתב, עיתונאות, יצירות אומנות ועוד. שתי השפות הינן חשובות ללמידה וכמו כן אחד הכלים של למידת שפה בצורה טובה הוא ללמוד לקרוא ולכתוב גם באותה השפה. למידת ערבית מדוברת הינה מעולה למי שמעוניין להשתמש בשפה בצורה יומיומית בתקשורת בין בני אדם אך מי שמעוניין להעמיק ולחקור את התרבות והאומנות של המגזר הערבי עליו ללמוד את השפה הספרותית והמדוברת גם כן.

 

ערבית – שפה רשמית בישראל

ערבית הינה אחת מהשפות הרשמיות בארץ והיא משמשת כשפת אם ליותר מ20% בארץ. ערבית הינה שפה חשובה ומשמעותית במרחב הציבורי הישראלי. ידיעת השפה מאפשרת יצירת קשר נוח והדדי בין שני אנשים שמכירים את שתי השפות של שני הצדדים. לימוד השפה הערבית יקנה לכם אופציות נרחבות יותר גם בשוק העבודה האזרחי ויכולת תקשורת טובה.

 

שפה קלה ללמידה

אחד היתרונות של למידת השפה הערבית עבורנו הוא הדמיון בין הערבית לעברית. קיימות הקבלות רבות בדקדוק, הגייה ואפילו כתיבה. מה גם שיש מילים דומות בשתי השפות ולכן הלימוד יכול להיות פחות מאתגר מלימוד של שפה זרה לחלוטין שאין בינה לבין העברית או האנגלית למי שמדבר.

 

לסיכום

אין שום סיבה לא ללמוד את השפה הערבית בעיקר שחיים בארץ ישראל, היא שפה רשמית במדינה, משמעותית במרחב הציבורי ואפילו קלה ללמידה. בבית הספר מדוברת תוכלו לבחור בין הקורסים שמתאימים לכם אונליין או פרונטלי ולהנות מתכנים מעולים, בכל אופן הדרך הטובה ביותר ללימוד השפה הינה תרגול קפדני, בהצלחה!

פטיש

 

אהבתם את הכתבה?
שתפתו בקליק
כתבות בנושא